Hlavní obsah

Dopravní podnik Ostrava navazuje komunikaci s cestujícími přes internetová média a sociální sítě

Novinky, Josef Zajíc

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Dopravní podnik Ostrava zavádí novou cestu komunikace s cestujícími. Ti najdou DPO a. s. také na sociálních sítích, mohou se stát fanoušky dopravního podniku, sledovat, co se kolem dopravního podniku děje, a to dokonce se zpětnou vazbou do 24 hodin.

Foto: Josef Zajíc

Dopravní podnik Ostrava a.s. navazuje komunikaci s cestujícími.

Článek

V městské hromadné dopravě v Ostravě převeze Dopravní podnik Ostrava (DPO) denně více než 240 000 cestujících. To je již velká dávka informací, které mohou pracovníci DPO získat od občanů, kteří městskou hromadnou dopravu v Ostravě používají, ať již cestují převážně tramvajemi, trolejbusy  či autobusy.

Z průzkumu, který si DPO nechal zpracovat na konci loňského roku vyplývá, že většina cestujících chce získávat informace o městské hromadné dopravě prostřednictvím internetu. Dopravní podnik má nyní pokryty všechny dostupné komunikační kanály: dpo.cz/facebook, dpo.cz/twitter, dpo.cz/instagram, dpo.cz/pinterest, dpo.cz/youtube.

„Teď můžeme cestující informovat snadno a rychle o všem, co se v ostravské MHD děje. Samozřejmě komunikace je oboustranná a také cestující nás mohou snadno kontaktovat, když mají problém, nebo se chtějí na něco zeptat. Je to další krok ve zvyšování komfortu pro cestující," popsal stav ředitel DPO a. s Daniel Morys. 

V roce 2016 Dopravní podnik Ostrava obdržel okolo 3000 podnětů. Z toho 1619 byla běžná agenda, 835 podnětů, 164 pochval a 102 anonymů.

„Zavedli jsme zcela nový systém a organizaci vyřizování dotazů, které k nám chodí. Průměrně jsme schopni na došlé podněty reagovat do 24 hodin po obdržení dotazu, či podnětu. Na základě toho DPO spustil také nově rozšířenou verzi internetové stránky ČASTÉ DOTAZY, kde mohou cestující najít odpovědi na své otázky přehledně a rychle," dodal Daniel Morys.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám