Článek
V Číně se prodávají auta většinou v nejlepší výbavě. Tedy alespoň v těch dražších cenových hladinách. Číňané prostě musí mít všechno nejlepší a největší, i když sami nejsou nijak enormního vzrůstu. I Škoda Auto vyrábí auta v Číně s většími sedadly, protože to prostě trh chce.
A tak i Mercedes přivezl do Pekingu prodlouženou a výrazně vylepšenou řadu E. Ta má v základní délce 4923 mm, ale tady se ukazuje se 140 mm navíc, což znamená, že délka vozu přeskakuje pět metrů a atakuje tak řadu S.
Všechno samozřejmě využijí jen cestující na zadních sedadlech. Auto je sice normované jako pětimístné, ale střední sedadlo má na zádech opěrku, která má v sobě zabudovanou přihrádku, USB port a držáky nápojů a lze ji vybavit i dotykovým displejem, který ovládá infotainment vozu. Na přístrojové desce mohou vládnout dva 12,3palcové displeje pod společným krycím panelem, které nahrazují klasické budíky i navigaci. Samozřejmě že vše je dotykové.
V neposlední řadě je vůz dekorován dřevěným obložením (pravým) a také ambientním osvětlením. To ve fialové barvě, jak je vidět z fotografií, vypadá podivně, ale komu se nelíbí, ten ho může změnit. Na výběr je 64 barev.
Také Audi na svém stánku ukazuje novou generaci modelu A4, a to rovnou v prodloužené verzi. Celkem má na délku 4,81 m. To znamená, že je delší o čtyři centimetry než předchozí generace. Na první pohled tak nepřijde, že by to byl prodloužený kus, ale v interiéru už ten nárůst místa pro kolena na zadních sedadlech cítit je.
Pod kapotou budou dva dvoulitrové benzínové agregáty s výkony 140 a 185 kW (190 a 252 koní). Samozřejmě nesmí chybět kompletní hi-end elektronická nabídka z dílny Audi, tedy třeba Audi Virtual Cocpit (displej místo klasických přístrojů), head-up displej (promítání informací o jízdě na přední sklo) nebo devatenáctireproduktorový audiosystém Bang & Olufsen s příkonem 755 W.