Bezmála tři desítky dealerů Škody skončily, protože jejich autosalony nebyly přestavěny dle nového konceptu mladoboleslavské automobilky.

Od roku 2004 požadovala Škoda minimální výstavní plochu kolem 120 metrů čtverečních, nyní to je 245 metrů čtverečních. [celá zpráva]

Šest procent dealerů postavilo úplně nový autosalon, 44 procent podle vyjádření automobilky provedlo větší stavební úpravy a rovná polovina nových autosalonů potřebovala jen menší či žádné změny na konstrukci budovy.

„Škoda Auto Česká republika se ke konci loňského roku dohodla na ukončení obchodní a servisní smlouvy s 12 partnery značky. V případě dalších 15 dealerů došlo k ukončení pouze obchodní smlouvy opravňující k prodeji nových vozů, tito obchodní partneři budou nadále pokračovat jen jako autorizovaní servisní partneři,” uvedl na dotaz Novinek Vítězslav Pelc z tiskového oddělení automobilky.

Salón Škody podle nového konceptu

Salón Škody podle nového konceptu

FOTO: Škoda Auto

Dominantní barvou v nově otevíraných autosalonech je světle zelená, „hlavní“ barva Škody. Výrazně se zlepšila prostornost i světelné podmínky, přibylo komfortnější zázemí pro zákazníky.

„Je to největší modernizace naší distribuční sítě v České republice za poslední dekády. Nejde pouze o vizuální změnu, ale především nové přístupy k zákazníkům nebo postupnou digitalizaci celého našeho prodejního procesu, včetně doplňkových služeb,“ uvedl šéf prodejní organizace Škoda Auto Česká republika Luboš Vlček.