Článek
Písmeno L v názvu auta znamená „Large“ a je tedy jasné, že půjde o prodlouženou verzi. Model, který nejenom svým názvem vychází z Fiatu 500, je o celých 59 centimetrů delší než základní miniauto. Fiat 500L tak měří 414 centimetrů na délku, na výšku 166 cm a šířku 178 cm. Zavazadlový prostor nabídne základní objem 400 litrů (pokud jsou však sedačky posunuty více dozadu, je to méně, konkrétně 343 l).
V nabídce jsou čtyři motory. Dva zážehové - dvouválcový 0.9 TwinAir s výkonem 105 koní a čtrnáctistovka s výkonem 95 k. Vznětové motory zastupují 1.3 MultiJet II (85 k) a 1.6 MultiJet II (105 k). Motory lze kombinovat s manuální převodovkou (kromě nejslabšího dieselu má šest rychlostních stupňů) nebo s robotizovanou převodovkou.
Silnější z benzínových motorů půjde od prvního čtvrtletí roku 2013 kombinovat s pohonem na zemní plyn. V Česku se ale zatím nabízejí jen oba benzínové motory a slabší z turbodieselů s kombinovanou spotřebou 4,2 l/100 km.
Základní ceny jsou nastaveny na příjemně nízkou úroveň, jde však o ceny zaváděcí. V oficiálním ceníku jsou uvedeny i běžné ceny, jež jsou vyšší o cca 50 – 60 tisíc korun. Nejlevnější verze s benzínovou čtrnáctistovkou a výkonem 95 koní stojí 269 900 korun. Základní výbava Pop, která se nabízí pouze k benzínové jedna-čtyřce, je vcelku bohatá (centrální zamykání, přední okna ovládaná elektricky, kompletní bezpečnostní prvky), nelze ale dokoupit například klimatizaci.
Dvouválec v lepší výbavě Pop Star přijde na 339 900 korun, naftová třináctistovka stojí o 40 tisíc korun více. Fiat do konce roku nabízí pětiletou záruku bez příplatku, jinak je standardem pouze dvouletá.
Zajímavostí je, že kromě dnes už běžných komfortních prvků typu navigace či HiFi audio systému lze do Fiatu 500L dokoupit espresso kávovar Lavazza. Jeho prodejní cenu ale zatím Fiat nezveřejnil.