Jak Nicole pro jeden módní časopis uvedla, nikdy neměla moc problémů s hmotností. Vzhledem k tomu, že velmi ráda běhá, plave a cvičí jógu, není se ani čemu divit. I tak ale patří Nicole mezi příznivce zdravé výživy.

V jejím jídelníčku tak rozhodně nenajdete bílý chléb, bílou rýži, těstoviny nebo cukr, žádná z těchto věcí prý tělu nepřináší nic dobrého. Velké oblibě se u ní netěší ani mléko a mléčné výrobky, které prý mnohým z nás stejně jen způsobují časté problémy, jako je například únava nebo nadýmání. Mnohem zdravější a lépe stravitelné je podle ní například kozí mléko.

FOTO: fotobanka Profimedia

Jedním z velmi oblíbených jídel této Australanky jsou grilované krevety s mangem a chilli. Dalšími oblíbenými lahůdkami, které jsou především pečené nebo grilované, jsou například:

Klobásky s nakládanou zeleninou chowchow

Zeleninová příloha chowchow se dělá z grilované cibulky a jalapenos papriček, vše se vaří v omáčce z octa, dijonské hořčice, hnědého cukru, kmínu a kurkumy. Tato příloha je vhodná ke všem druhům grilovaného masa.

Pečené jehněčí kotletky s mátou

Pečené jehněčí podáváme s mátovou omáčkou (mátové listy, jalapeno, šalotka, ocet, cukr a sůl). Můžeme doplnit hráškem a praženými mandlemi.

Barramundi s rajčatovo-bazalkovou salsou

Barramundi (nejpopulárnější australská sladkovodní ryba) je bohatým zdrojem omega 3 kyselin. Rybu klasicky grilujeme, rajčata, cibulku a bazalku orestujeme na olivovém oleji. Podáváme s dohněda opečeným kouskem limetky, do salsy můžeme přidat trochu rýžového octa.

Jak dietu Nicole Kidmanové hodnotí odbornice na hubnutí Kateřina Cajthamlová, zjistíte z přiloženého videa.