Průzkum potvrdil, že téměř 60% Angličanů je v práci více spolehlivých, sebejistějších  a odevzdává lepší práci, pokud jsou oblečeni v dobře vyžehleném oblečení. Kromě toho 34% prohlásilo, že na kolegy, kteří chodí v pomačkaném nebo ledabylém oblečení koukají velmi negativně a nedůvěřivě. Stejně pozitivní výsledek spojený s důvěryhodností a pracovní morálku byl také prokázán v kontinentální Evropě. Takže přímá spojitost mezi úspěchem v práci a nepomačkaným vzhledem nikdy nebyla zřejmější.

"Žehlení je poklidná aktivita, která požaduje minimální mozkovou aktivitu - jedná se více méně o automatickou činnost, po které je ale ihned vidět výsledek v podobě hromady vyskládaného a krásně vyžehleného prádla, a tím je nám  jasně dáno najevo, že to nebyl ztracený čas a my se cítíme spokojeni. Navíc nám mnoho našich zákazníků prozradilo, že žehlení je pro ně malý rituál spojený s poslechem dobré hudby či sledováním oblíbeného filmu, které mnohdy doplňuje sklenka vína,"  doplňuje Martina Laketić, marketingová manažerka divize domácích spotřebičů společnosti Philips.

Žehlení pomáhá v upevňování vztahů

Průzkum také odhalil, že žehlení partnerova či partnerčina oblečení dokazuje pravou lásku. Pokud hledáte toho pravého nebo chcete "uchlácholit" svou drahou polovičku, jediné co potřebujete udělat, je sáhnout po žehličce. Průzkum ukázal, že téměř polovina (40%) Němců považuje žehlení partnerova oblečení za novou cestu k učinění dobrého dojmu. S touto tezí souhlasilo i 42% Francouzů a 50% Angličanů. Jak je tedy vidět,  žehlení slouží v Evropě jako jeden z projevů lásky a náklonnosti.

Vyžehlete se ze stresu..

Tím ale pozitivita a výhody žehlení ještě stále nekončí. Čtvrtina (25 %) Němců, 24 % Angličanů a 25 % Francouzů považuje žehlení za novou cestu k uklidnění a relaxaci.