Jednačtyřicetiletou rodačku z Floridy přitom inspirovala k vývoji prádla vlastní tréma. Jen máločeho se totiž děsí více než vystupování na veřejnosti. Hrůzu má krom toho už jen z létání a výšek.

Prodávat svůj vynález na poli spodního prádla začala tak, že objížděla malé ochody v USA a Spanx kalhotky nabízela osobně, telefony vyřizovala doma z koupelny a dnes má její firma hodnotu miliardy dolarů.

„Nikdy jsem nepracovala v módě či obchodě s oblečením. Jen jsem prostě pořád sháněla spodní prádlo, které neexistovalo,“ tvrdila Blakelyová magazínu Forbes.

Ačkoli začínala na koleni a neměla ani své webové stránky, její spodní prádlo Spanx si zamilovala slavná moderátorka Oprah Winfreyová. Když to v roce 2000 oznámila ve svém pořadu, prodeje začaly strmě stoupat a dnes má firma hodnotu více než jedné miliardy dolarů.