Jedno z nejdelších přehlídkových mol ve střední Evropě vyrostlo na unikátní pěší zóně přímo v Pařížské ulici. „Molo mělo osmdesát metrů, jde tak pravděpodobně o nejdelší molo, co bylo viděno v České i Slovenské republice,“ uvedla Lucie Maliníková z pořadatelské agentury Czechoslovak models.

Nová koolekce Pietro Brunelli zahrnuje i těhotenskou módu.

Nová kolekce Pietro Brunelli zahrnuje i těhotenskou módu.

FOTO: Novinky

Stěžejním motem celé přehlídky bylo – oblečte se na zimu! Na molu jste si totiž mohli prohlédnout především aktuální kolekce předních českých a slovenských návrhářů a luxusních světových značek. Většina představených modelů patří do kolekce podzim/zima 2011, která je už nyní v prodeji. Našly se ale i výjimky: „někteří návrháři, hlavně z těch českých nám předvedli i kolekce jaro/léto 2012,“doplňuje Lucie Maliníková.

Každý den Prague Fashion Weekendu byly na programu dva bloky přehlídek. V sobotu se představily nejlepší modely od domácích a zahraničních návrhářských špiček, v neděli pak vybrané modely značek sídlících v Pařížské ulici a jejím okolí.

Nedělní přehlídka světových značek v Pařížské ulici.

Nedělní přehlídka světových značek v Pařížské ulici.

FOTO: Novinky

Víkend módy dal příležitost také novým talentům, kteří se mohli zviditelnit prostřednictvím soutěže New Fresh Style hodnocené odbornou porotou. „Jde o soutěž mladých designérů, hlavně studentů, kteří nám předvedli svoje první pokusy, co se týká designu v módě,“ vysvětluje Lucie Maliníková. Vítěz dostane příspěvek sto tisíc korun na novou kolekci, se kterou by měl obhájit své vítězství opět za rok na tomto mole.

Dětskou módu představil luxusní butik Magic Child.

Dětskou módu představil luxusní butik Magic Child.

FOTO: Novinky

Celá akce byla samozřejmě doprovázena bohatým doprovodným programem. Vystoupila řada DJs a butiky v Pařížské i jejím okolí prodloužily své otevírací doby a zákazníky lákaly na nejrůznější prezentační akce.