Trávíte většinu prázdnin nebo dovolené na chalupě a už máte vypleté všechny záhony, posekaný trávník a vygruntováno? Nebaví vás jen sedět a grilovat anebo ležet u bazénu?

Chtěly byste udělat něco pro svoji kondici? Přinášíme vám tipy na cvičení ve dvou. Zpevníte postavu, zlepšíte fyzickou kondici a navíc se i skvěle pobavíte.

K tomu, abyste zvládly následující cviky, budete potřebovat pouze sebe, partnera a trochu prostoru.

1. Dřep se vzájemnou oporou o záda

Cvik, kterým krásně procvičíte svalstvo celých nohou a hýždí, budete provádět s asistencí partnera a zacvičíte si při tom oba. Stoupněte si zády k sobě a vzájemně se o sebe opřete. Poté jděte s nádechem dolů do dřepu, přičemž se budete stále opírat jeden o druhého.

Snažte se jít co nejvíce dolů, tam 10 vteřin setrvejte a s výdechem se vraťte zpět nahoru. Proveďte 4 série o 20 opakováních a svaly vás budou stoprocentně pálit.

2. Zvedání nohou s asistencí

Potřebujete procvičit břicho a chcete, aby to bylo co nejintenzivnější? Zkuste procvičit břišní svaly s pomocí partnera. Lehněte si na záda a chyťte se rukama jeho nohou, on přitom stojí za vaší hlavou. Poté zvedněte nohy od země a postupně je zvedejte nahoru, kde vám je partner odstrčí zpět dolů a vy budete tento pohyb brzdit.

Nohy zastavte pár centimetrů od země. S výdechem nohy zvedejte, s nádechem vracejte k zemi. Důležité je, aby bylo po celou dobu pohybu zpevněné břicho a aby se vám záda neodlepovala od země. Udělejte 4 série o 15 opakováních.

3. Tricepsový klik za tělem o partnera

Triceps patří k ženským problémovým partiím. Proto je třeba ho pořádně procvičit. Řekněte partnerovi, ať jde do pozice prkna, kdy bude opřen o předloktí a o nohy a bude mít zcela rovná záda.

Stoupněte si k němu zády a opřete si dlaně o jeho trup. Nohy si zapřete o zem a poté se spouštějte s nádechem co nejníže k zemi, s výdechem se vraťte zpět do výchozí pozice. Dbejte na to, aby vám lokty nešly od sebe a abyste měla záda co nejblíže partnerova trupu a aby byla rovná.

Zde si zacvičí i partner, v  pozici prkno posílí břišní svalstvo a zejména vnitřní svaly. Proveďte 4 série o 15 opakováních.

Pokud po těchto cvicích ještě nebudete mít dost, určitě spolu vymyslíte i další zábavné a efektivní cviky, kterými posílíte svá těla. A to i za předpokladu, že partner právě není k dispozici.

Inspirujte se několika věcmi, které můžete dělat každý den a prospějí vašemu zdraví i kondici, na webu supertelo.cz.