Soud zakázal magazínu publikační činnost na dobu dvou měsíců a autorům kontroverzního článku udělil pokutu ve výši 8 000 amerických dolarů.

Novináři Driss Ksikes a Sanaa al-Adži se brání tvrzením, že žerty, které v článku publikovali, byly naprosto běžné. Jejich obhájce se hodlá proti rozsudku odvolat.

Žalobce původně navrhoval tresty odnětí svobody v rozmezí od tří do pěti let. Argumentoval přitom tím, že žurnalisté musí umět vážit mezi svobodou a odpovědností. Článek obsahoval vtipy o Bohu, prorocích a marockém králi, které údajně hluboce urazily mnoho obyčejných Maročanů a jejich víru.