Hlavní obsah

Ruská televize odvysílala záběry s falešnými The Times

Ruský státní televizní kanál Rossija odvysílal v pondělí v hlavní zpravodajské relaci Věsti pozměněnou titulní stranu britského listu The Times. Zatímco ruští diváci mohli nabýt dojmu, že Timesy za hlavní text dne považují článek s titulkem ostře kritizujícím ruského oligarchu s britským azylem Borise Berezovského, ve skutečnosti vypadala titulní strana britského listu zcela jinak.

Ruská televize odvysílala záběry s falešnými The Times

"Londýnský list The Times si také všímá Borise Berezovského. Na jedné ze stran zaujal dominantní titulek ,Berezovskij si s námi pohrává, a to je ostuda´. V článku jej pak autorka označuje za nového největšího přítele Británie," komentoval v TV obrázek pozměněného titulu moderátor Michail Antonov.

Zmíněný článek deník ve skutečnosti otiskl na šesté straně přílohy, která nesla hlavičku Názory, komentáře. Při výrobě koláže opatřené i fotografií v Rusku stíhaného oligarchy byla použita hlavička listu, kterou dnes The Times již nepoužívají.

Titulní strana britského listu vypadala ve skutečnosti zcela jinak. Foto: PRÁVO

yknivoNumanzeSaNyknalC

Výběr článků