Podle britského listu The Daily Telegraph si jeho právníci stěžují, že nepravdivá informace „vážně poškodila pověst“ hlavy státu, která „aktivně prosazuje protikorupční opatření“.

BBC podle nich neměla žádné důkazy pro tvrzení o platbách či tajném jednání, jež měly napomoci schůzce v Bílém domě.

Ta se konala v červnu 2017 a Porošenko tvrdil, že šlo o „významnou návštěvu“. BBC přitom loni s odvoláním na nejmenované zdroje upozornila, že Trumpův advokát Michael Cohen obdržel od zprostředkovatelů 400 až 600 tisíc dolarů za organizaci schůzky.

Zdůraznil, že Porošenko přitom dosáhl jen několika minut konverzace a stisknutí rukou.