Článek
Pojistila se i prodejní síť Mothercare, která uvedla na trh „královské“ dupačky a kombinézy jak v modré, tak v růžové barvě.
Do trendu se zapojili rovněž rodiče Kate. On-line obchod Middletonových Party Pieces přidal do nabídky řadu nazvanou „Jsem princ/princezna“, která zahrnuje také párty hrníčky, talířky a ubrousky. Na potomkovi se chystá vydělat i Buckinghamský palác, který už nyní ve svých internetových obchodech nabízí různé oblečení a dárky s novorozeneckou tematikou.
Nakladatelé vrhli na trh škálu dětských knih o fiktivních těhotných princeznách, o plačícím novorozenci, který může vzbudit královnu. Objevila se dokonce publikace o dějinách plenek používaných k balení královských zadečků. S vědomím nevyhnutelně probdělých nocí je na trhu také hned několik hudebních alb, která slibují, že utiší i toho nejvzpurnějšího královského následníka čímkoli od klasické hudby až po tradiční ukolébavky.
Nejdále zřejmě zašel londýnský hotel Grosvenor House, když nabídl na zakázku upravené apartmá s dětským pokojem navržené „s myšlenkami na královské miminko“. Zařízení zajistil butik, který kdysi vybavil nábytkem Williamův dětský pokoj. Apartmá s cenou 2300 liber za noc (téměř 70 tisíc korun) nabízí ručně vyráběný a malovaný nábytek, včetně kolébky s královskou korunkou a baldachýnem.
Podle expertů Britové utratí za různé suvenýry, šampaňské a jídlo na oslavy zhruba 243 miliónů liber – přes sedm miliard korun. Na rozdíl od olympijských her, jejichž vysoce lukrativní značku úzkostlivě chrání Mezinárodní olympijský výbor, v případě královské rodiny se do podnikání může vložit kdokoli, kdo vycítí obchodní příležitost.
Porod v červenci
Termín porodu připadá na sobotu, přišel s ním ale bulvární tisk. Buckinghamský palác se omezil pouze na vyjádření, že se narození potomka očekává v červenci.
Sázkové kanceláře vypsaly kurzy na to, jak se bude dítě jmenovat. U holčiček má nejnižší kurz Elisabeth a Alexandra, u chlapců kurzy favorizují George a Jamese.