Hlavní obsah

Studenti vysokých škol si vyzkouší řízení miliardové značky

Novinky, Diana Zubatá

Talentovaní studenti vysokých škol dostanou možnost vyzkoušet si, jak vypadá obchodní řízení miliardové značky v praxi.

Foto: Procter & Gamble
Článek

Naskýtá se jim zajímavá šance, jak vkročit na cestu do vrcholového managementu. Vítězové soutěže s názvem CEO Challenge stráví jeden týden v bostonské centrále značky Gillette s možností doprovázet globální tým při jeho každodenní práci.

Na jedné straně stojí teoretické znalosti, z opačného konce jsou studenti v roli manažera tlačeni do rozhodnutí, která se ve škole nenaučí. Na vlastní kůži si mohou své manažerské schopnosti studenti vyzkoušet v soutěži CEO Challenge, kterou vyhlásila společnost P Přihlásit se do ní mohou studenti 4. a 5. ročníků vysokých škol do 16. března.

Studenti se v soutěži střetnou s vrstevníky z 28 evropských zemí. Jejich úkolem bude řešit rozsáhlou případovou studii, jejímž cílem je vymyslet konkurenceschopnou obchodní strategii pro uvedení nového výrobku na trh. Při jejich práci je budou koučovat skuteční manažeři společnosti.

Vítěz, který vzejde z finálového kola v Ženevě, stráví týden v bostonské centrále po boku lídrů této miliardové značky.  

Reklama

Výběr článků

Načítám