Článek
Vliv na domácí cestovní ruch bude mít rovněž kampaň agentury CzechTourism, Česko - země příběhů.
Otevřou se nové trasy
Nejinak tomu bude v příštím roce, kdy se otevřou nové trasy s naučnými a informačními tabulemi, které v mnohých případech potěší menší turisty. „Ve všech obcích na jihomoravské Svatojakubské cestě z Brna do Mikulova mohou poutníci sbírat razítka do svých „kredenciálů“. Otisky razítek si oblíbily především děti, kterým slouží jako hezká vzpomínka,“ uvedla ředitelka Centrály cestovního ruchu Jižní Morava Zuzana Vojtová.
Sociální média, digitalizace archivů či aplikace plánují využít v rámci svých aktivit mimo jiné na Vysočině, v Libereckém či Jihomoravském kraji. „Na námi spravovaných serverech budeme propagovat zejména naučné stezky, regionální výrobky, pěší turistiku a náš projekt Hřebenovka. Rovněž se budeme věnovat i elektronickému vydání souboru naučných stezek či mobilním aplikacím, QR-kódům a virtuálním prohlídkám,“ sdělila Eva Hornová z odboru cestovního ruchu Libereckého kraje.
Specifický způsob propagace zvolil region Střední Morava a Jeseníky, kde chystají roadshow.
Kampaň Česko - země příběhů táhne
„V průběhu let 2014 – 2015 budeme realizovat zábavnou pojízdnou prezentaci turistického potenciálu kraje formou propagačních tiskovin a doprovodného programu. Plánujeme uskutečnit 20 těchto prezentací například v Praze, Plzni, Hradci Králové či Ostravě,“ sdělil Radek Stojan z oddělení cestovního ruchu Olomouckého kraje.
Většina zástupců oslovených regionů se domnívá, že přínosem pro domácí cestovní ruch by bylo vyjasnění situace okolo úhradové vyhlášky týkající se lázeňství a zlepšení infrastruktury a dostupnosti regionů. Kampaň agentury CzechTourism Česko – země příběhů je jednoznačně vnímána jako pozitivní a prospělo by její rozšíření.