Hlavní obsah

Automobil, který se o svůj servis i závady stará sám, ušetří čas i finance

A je to tady. Bylo jen otázkou času, kdy přijde nějaká automobilka s tím, že její vozy budou samy aktivně upozorňovat na své trable. Jistě, už teď jsme zvyklí, že se nám na displeji objeví oznámení o blížícím se termínu servisu nebo připomínka, že máme doplnit vodu do ostřikovače či zkontrolovat brzdové destičky. Ale tohle je přece jenom něco víc.

Foto: Mercedes-Benz

Služba Mercedes-Benz Van Uptime dokáže v krizové situaci zavolat operátora CAC

Článek

Mluvíme tu o službě Mercedes-Benz Van Uptime, kterou majitelům Sprinterů řady 907 a 910 s kódem JH3 nabízí Mercedes-Benz. Technologie umístěná pod kapotou neustále sleduje chod motoru a všeho příslušenství a vyhodnocuje i rizika jakéhokoli poškození či poruchy. Nainstalovaná aplikace pak buď upozorní majitele vozu, nebo se přímo spojí s autorizovaným servisem. V akutním případě dokáže zavolat operátora CAC, který zajistí vše potřebné.

Pro majitele zmíněného modelu Sprinter Mercedes-Benz to znamená znatelnou úsporu nákladů i času, protože vozidlo stráví v servise jen nutný čas a nepředchází tomu žádné odstavení nebo nefunkčnost auta. Vzhledem k tomu, že Sprinter využívají hlavně podnikatelé, je to výhoda k nezaplacení. Uvedené modely Sprinter mají tuto technologii nainstalovanou už z výroby. K její aktivaci dojde při pořízení jedné ze servisních smluv – Service Care Extended Warranty nebo Complete, k nimž majitel dostane službu Mercedes-Benz Van Uptime zdarma jako bonus. Po aktivaci služby Mercedes-Benz Van Uptime se Sprinter začne sám spojovat s kvalifikovanou podporou a je schopen také určit stupeň důležitosti opravy nebo problému, který může v budoucnu nastat.

Foto: Mercedes-Benz

Mercedes-Benz Sprinter

Za zmínku ještě stojí, že pro využívání služby musí mít majitel zřízený účet Mercedes PRO, což je otázka několika minut. Aby mohla služba Mercedes-Benz Van Uptime sdělovat svá doporučení, vyžaduje e‐mailovou adresu a telefonní číslo majitele a také název servisu, který majitel využívá. Zvolený servis přijímá veškeré informace předávané Mercedes-Benz Van Uptime a plánuje servisní prohlídky s opravami tak, aby vozidlo bylo mimo provoz co nejkratší dobu. Všechna shromažďovaná data má majitel vozu pod kontrolou a může si je kdykoli ověřit.

Foto: Mercedes-Benz

Díky službě Mercedes-Benz Van Uptime naplánuje vozidlo servisní prohlídku vozu za vás

Podnikatel s více vozy tím dostává další nástroj kontroly svých zaměstnanců – na portále Mercedes PRO má online veškeré informace ze všech aut svého vozového parku. Další výhodou je, že v servisu mohou vyhodnotit získané informace jako rizikové a potom zavolat kontaktní osobě a zařídit urychlenou prohlídku. Předcházejí tím nucené odstávce v době, kdy už je většinou pozdě a oprava je náročná jak časově, tak finančně.

Toto je sponzorovaný text tvořený ve spolupráci se zadavatelem. Článek nevytváří redakce Novinky.cz.

Výběr článků

Načítám