Skupinka, která si říká Shoppenboys, nastoupila ve velmi skromném odění, jednotných červených trenýrkách, a zákaznice si mezi nimi mohly vybrat toho, kdo se postavou nejvíce podobá tomu, koho chtějí dárkem obšťastnit, a na něm vyzkoušet vybrané dárky. Z toho plyne, že Shoppenboys nejsou typizovaní playboyové známí z módních magazínů, ale muži, jaké má doma většina žen - vysocí, malí, hubení, s "pneumatikou" kolem pasu a tak dále.

Zakladatel skupiny Romain Martin řekl, že nápad ji založit mu bleskl hlavou, když mu snoubenka darovala košili, která mu neseděla. Teď tvoří Shoppenboys 17 manekýnů ve věku 19 až 63 let. Poprvé se předvedli v květnu v Nice a v Paříži se objevili už v září.

Kritériem pro jejich výběr bylo, zda se přitom sami chtějí dobře bavit. Jejich produkce není placená, proplácí se jim jen cesta a obchod jim věnuje bony na nákup svého zboží. O zájemce ale nouze není - za jediný den se přihlásilo ke třem stům kandidátů a celkově je jich v seznamu na tisíc. V příštím roce chtějí netradiční manekýni nabídnout své služby i zákaznicím firmy Celio v zahraničí.