Hlavní obsah

Z „nejhloupějšího nápadu” se stalo výdělečné podnikání

Novinky, jky

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Když Alex Craig řekl přítelkyni o svém podnikatelském záměru, vysmála se mu. Doslova mu řekla, že jde o „nejhloupější nápad, který kdy slyšela”. Dnes by si možná přála, aby si tehdy radši dlaní zakryla ústa a neřekla nic. Její partner totiž začal na bramborových psaníčkách vydělávat slušné peníze.

Foto: http://www.potatoparcel.com/

Lidé nechávají na brambory napsat nejrůznější texty.

Článek

Mnozí by s Craigovou přítelkyní souhlasili. Důležité však je, že tisíce lidí ne. A s čím to tedy 24letý Američan z Texasu přišel? S posíláním anonymních zpráv na bramborách. Poštou. Že o něco takového nemůže být zájem? To byste se asi divili.

Doposud prý mladík odeslal více než dva tisíce bramborových vzkazů. A vzhledem k tomu, že svou unikátní zásilkovou službu spustil teprve v květnu, je patrné, že mu aktuálně bez větších potíží vydělává na živobytí.

První byly třpytky

Brambory má rozdělené do dvou kategorií – za středně velké, kam se vejde až 100 znaků, požaduje osm dolarů (190 Kč), za velké pak 10 dolarů (245 Kč). Na ty se vejde o 40 znaků více. Brambory posílá všude po Spojených státech. A tento neotřelý způsob anonymní komunikace slaví až nečekaný úspěch.

Pozorný člověk si jistě dobře vybaví, že v USA už letos jistý Matthew Carpenter spustil podobný projekt, který se jmenoval ShipYourEnemiesGlitter. V jeho případě ale šlo o odesílání obálek se třpytkami, které se posléze všude rozsypaly, a příjemce tak měly co nejvíce naštvat. Carpenter se však po několika dnech svého projektu zbavil a prodal svou webovou stránku, včetně celého konceptu, za 2,1 miliónu korun. [celá zpráva]

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám