Hlavní obsah
Dva kondomy šest orgasmů? Takové počítání se konkurenčnímu výrobci kondomů ani trochu nelíbilo. Ilustrační foto Foto: Profimedia.cz

Německý soud rozhodoval o tom, kolik orgasmů umožňuje kondom

Kolik orgasmů umožňuje kondom? Odpověď na tuto otázku musely hledat tři soudkyně Zemského soudu v německém Düsseldorfu. Fair Squared, výrobce prezervativů z Kolína nad Rýnem, podal totiž trestní oznámení na berlínského konkurenta, firmu Einhorn - kvůli nekalé soutěži. Einhorn totiž na některé své značky pánské ochrany nechal vytisknout slogan „Jeden balíček se sedmi kusy odpovídá 21 orgasmům“.

Dva kondomy šest orgasmů? Takové počítání se konkurenčnímu výrobci kondomů ani trochu nelíbilo. Ilustrační foto Foto: Profimedia.cz
Německý soud rozhodoval o tom, kolik orgasmů umožňuje kondom

Zdá se to jako malichernost, ale podle konkurenční firmy šlo o klamavou reklamu a jako takovou se rozhodli dát případ k soudu. Philip Siefer (32), šéf Einhornu, reklamní slogan odůvodnil následujícím výpočtem: při pohlavním styku může mít muž jeden, ale žena i dva orgasmy. To jsou celkem tři a při sedmi kusech to vychází na 21.

„Heslo je kromě toho zapotřebí brát s humorem. Tak jako další upozornění, že může obsahovat i vůni lesních víl,“ vysvětlil.

Soud dal za pravdu žalobě

Oliver Gothe (46) z Fair Squared si to nemyslí. „Kondomy jsou zdravotnický produkt. Vyjádření o nich musí být, už kvůli problematice HIV, zcela jednoznačná, nikoli vtipná. Sem se žerty nehodí,“ upozornil v listě Süddeutsche Zeitung. A soud v čele s předsedkyní Johannou Brücknerovou (52) mu dal za pravdu a potisk zakázal.

Siefer a jeho partner Waldemar Zeiler (33) odpověděli recesistickou demonstrací před Braniborskou bránou. Svolal ji pod heslem „Své orgasmy si nenecháme limitovat“.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Výběr článků