Hlavní obsah

Ještě ujetější, než se čekalo. Tyhle hodinky si nekoupíte

Novinky, vps

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Japonský gigant Casio je mimo jiné znám i výrobou hodinek. Teď představil v rámci své ikonické řady G-Shock model, který nad všemi ostatními výrazně ční. Nejde ani tak o to, že je vyroben ze zlata, což je u těchto odolných hodinek nezvyklé, veškeré atributy totiž přebíjí astronomická cena.

BEZ KOMENTÁŘE: Zlaté Casio G-Shock prošly stejnými testy jako běžné modelyVideo: Casio

 
Článek

Casio před třemi lety vzbudilo velký rozruch, když představilo limitovanou edici modelu G-Shock, jež tehdy stála skoro 170 tisíc korun. Řada lidí si ťukala na čelo, značka je totiž pověstná především dostupnými hodinkami. Jenže edice se rychle vyprodala a následovaly další a dražší. Ta loňská vyšla už na 200 tisíc.

Takže se čekalo, že model, který bude stejně jako ty předchozí prezentovat nějakou tradiční japonskou řemeslnou techniku, uvede i letos, tradičně na veletrhu Baselworld. Značka ale všechny překvapila, jednu specialitku ukázala už teď, a to opravdu nečekanou.

Novinka vzhledem navazuje na loňské cenově dostupné celoocelové modely, které mezi sběrateli vyvolaly velký ohlas, pouzdro a náramek má ale z 18karátového zlata. Původně značka tyto hodinky představila jako jednokusový koncept v roce 2015, nikdo ale nečekal, že by je mohla někdy vyrábět. Ostatně různé experimenty o počtu jednoho kusu jsou takto prezentovány běžně čistě pro pobavení fanoušků.

Foto: Casio

Oficiální označení modelu je G-D5000-9JR.

Koncept se ale letos stal realitou, hodinky opravdu vznikly a Casio za ně chce 7,7 milionu japonských jenů, což je asi 1,55 milionu korun. Dostupné budou jen ve vybraných obchodech v Japonsku a v počtu pouze 35 kusů. A i přes cenu a exkluzivitu značka neopomenula připomenout, že hodinky vydrží hrubé zacházení, jak je ukázáno na přiloženém videu.

Výše uvedené limitované edice si i přes vyšší cenu své zákazníky v ČR našly, u tohoto modelu se to ale vzhledem k ceně a omezením při nákupu asi nedá očekávat.

Mimochodem, firma uvádí cenu bez daně, takže v případě japonské osmiprocentní prodejní daně se výsledná částka vyšplhá až na téměř 1,7 milionu korun.

Může se vám hodit na Seznamu:

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám