Za srdečností Rizviho stojí příběh jeho zákazníků. „Měli jsme dva hosty, kteří nás navštěvovali na denní bázi. Vždy si dali jídlo a čas strávený v restauraci si viditelně užívali. Podnik byl jejich druhým domovem. Po čase jsem si ale všiml, že jeden z nich sem rázem přestal chodit,“ líčí majitel restauračního zařízení The Kebab Shop.

Když se druhého muže zeptal, proč se tak děje, zjistil, že jeho kamarád přišel o práci a stravovat se v restauraci už si nemůže finančně dovolit.

„Byl jsem z toho smutný, tak jsem tomu muži řekl, aby svému příteli vyřídil, ať k nám chodí i nadále. A pokud bude chtít, za jídlo zaplatí, až si najde práci,“ tvrdí Rizvi.

„A tak se také stalo a já jen viděl, jak jsou ti dva šťastní, vděční a plní energie. To mě přimělo k přemýšlení, kolik takových lidí, kteří musejí v rámci snížených výdajů omezit i stravování, existuje. A v tu chvíli mě napadlo začít s tím, co teď dělám,“ vysvětluje.

Chce přispět ke spokojenější společnosti

Od zákazníků, kteří chtějí pokrm zdarma, nevyžaduje žádné identifikační průkazy, důkazy či informace. „Jediné, co musejí udělat, je ukázat prstem na tabuli před restaurací. Poté se jich personál zeptá, zda chtějí masovou, či vegetariánskou verzi, a zda s rýží, nebo s chlebem,“ říká podnikatel.

„Krmení hrstky lidí mě nevyjde draho, a naopak mi to dělá velkou radost. Kdyby podobnou službu nabízelo jen o trošku víc restaurací, pak by už nikdo neusínal hladový. Vedlo by to ke zdravější a spokojenější společnosti,“ má jasno Rizvi.