Zdá se, že by mohlo být obchodování s populární omáčkou komerčně velmi úspěšné. Ač škarohlídi tvrdí, že jde vlastně jen o obyčejnou omáčku tisíce ostrovů, zájem lidí hovoří sám za sebe.

Vždyť jen když restaurace v loňském roce dala k prodeji první láhev této omáčky přes aukční portál eBay, její cena se vyšplhala na 15 tisíc dolarů, tedy asi 376 000 korun.

A to nebylo jediné znamení, že by tato omáčka mohla slavit u lidí úspěch. Když dal fast-food do prodeje maličké láhve této omáčky v australských restauracích, zájem byl obrovský. Není tak divu, že jsou si provozovatelé jisti, že budou s omáčkou slavit úspěch i v kolébce restaurace - Spojených státech. Tam zatím rozdávají 10 000 kusů zdarma.

V ČR omáčka zdarma nebude

Uvedení samostatné omáčky je podle společnosti jen další změnou v řadě, které mají udržovat zájem zákazníků o značku. Dalšími změnami jsou například uvedení nových sendvičů Grand Mac a Mac Jr. Ani ty se prozatím netýkají České republiky.

„Podobnou akci na českém trhu neplánujeme. Evropské trhy jsou proti americké centrále poměrně autonomní a své akce vymýšlejí nezávisle. Na tento rok chystáme několik překvapení, ale nemůžu ani naznačovat. Víte, jak je to s překvapeními, jakmile se prozradí, tak je kouzlo pryč,” reagovala na dotaz Novinek ředitelka komunikace McDonald's Zuzana Svobodová.