Hlavní obsah
Foto: Petr Kameníček

Sledovanost SuperStar na Slovensku stoupá

Druhý večer soutěže Slovensko hledá SuperStar, který odvysílala veřejnoprávní Slovenská televize (STV) v pátek, sledovalo podle peoplemetrového měření přes milión diváků. Sledovanost tohoto večera dosáhla 23 procent, co je téměř o čtyři procenta víc, než první díl odvysílaný 29. října.

Foto: Petr Kameníček
Sledovanost SuperStar na Slovensku stoupá

"Program stal se tak nejsledovanějším pořadem Slovenské televize od spuštění peoplemetrů," uvedl člen vedení veřejnoprávní Slovenské televize (STV) Branislav Zahradník.

SuperStar dosáhl 45 až 48 procentní podílu na trhu a s přehledem porazil soutěž Milionář, kterou vysílala komerční televize Markíza.

Mimořádný divácký ohlas se podle Zahradníka projevuje také v zájmu dodavatelů reklamy. STV už prodala reklamní bloky na páteční hlavní vysílací čas až do konce roku. Její vedení očekává, že sledovanost SuperStar dosáhne rekordu v průběhu finálových večerů.

Diváci se budou moci zapojit do výběru hlasováním od 17. prosince, kdy přijdou na řadu přímé přenosy z finálové části. Jméno vítěze bude známo 15. dubna příštího roku. Absolutní vítěz získá kontrakt na vydání CD v hudebním vydavatelství BMG.

Slovensko je v pořadí už 29. zemí, která licenci na SuperStar zakoupila. Do soutěže se v pětimilionové zemi přihlásilo 3678 uchazečů.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Výběr článků