Článek
Dílo vídeňského autora (1847-1927) ceněného Johannesem Brahmsem interpretovala korejská klavíristka Mi-Kyung Kim a před slušně zaplněným sálem Zámecké jízdárny ji v sobotu citlivě doprovodil pražský SOČR řízený Vladimírem Válkem.
Třívěté dílo zejména ve 2.a 3. větě má nádherné momenty - elegickou zádumčivost a melodickou hravost, a i když zůstane nadále asi ve stínu Brahmse či Čajkovského, určitě by nemělo zapadnout. Korejská klavíristka ho podala s respektem i citem.
Horší to bylo s její kolegyní houslistkou Nam -Yun Kom při následujícím Beethovenově Trojkoncertu. Ve studeném sále měla trochu potíže s intonací, ale to naštěstí neovlivnilo jinak dobrý průběh večera.
Skvěle se ještě v pátek na festivalu představil italský kytarista Paolo Pegoraro při recitálu v Maškarním sále - zejména jeho podání vlastní transkripce Bachova Suity č.2 g moll patřilo k absolutní špičce.