Tu potvrdila i svou zatím poslední deskou The Serenity of Suffering, kterou se vrátila ke svým kořenům z počátku devadesátých let. Album vydané loni v říjnu rozhodně patří mezi její nejlepší. V Praze z něho zahrála ale pouze dvě písně a pro řadu příchozích to bylo zklamání. Jinak se kapela věnovala osvědčeným hitům, na které diváci patřičně hlasitě reagovali.

Atmosféra v sále od úvodní skladby až po poslední přídavek byla jedním z velkých plusů čtvrtečního koncertu. Pořadatelé neprohloupili, když vystoupení Korn tentokrát přesunuli z haly do menších prostor. Na kvalitě zvuku se to neprojevilo negativně, na výkonu pětice v čele se zpěvákem Jonathanem Davisem už vůbec ne.

A to, že bylo Forum Karlín na rozdíl od loňského vystoupení Korn v holešovické hale do posledního místa naplněné, se odrazilo v náladě skupiny i lidí v sále. Davis v řadě písní nechal fanoušky zpívat části refrénů a místy až elektrizující řev třítisícihlavého sboru si patřičně užíval.

Korn diváky rozezpívali.

Korn diváky rozezpívali.

FOTO: Milan Malíček, Právo

I když nadšení příznivců Korn bylo cítit a slyšet v celém sále a atmosféra se musela kapele líbit, přichystala fanouškům na závěr ještě jedno malé zklamání – skončila vystoupení až příliš brzy, zhruba po sedmdesáti minutách.

Jinak ale nelze Korn nic víc vytknout. Většina klasických skladeb zazněla a kapela s nimi nijak neexperimentovala, takže příchozí si je užili tak, jak je znají.

Dočkali se i oblíbené vsuvky v podání zpěváka Davise, hry na dudy, kterou začíná jedna z nejsilnějších a nejstarších písní skupiny – Shootsand Ladders z debutového alba.

Před Korn se jako předskokani představily kapely Hellyeah a Shall Burn.