Článek
Piškula s Lálovou nejprve zopakovali svou úspěšnou rumbu z minula. „Byla mnohem lepší,“ hodnotil pozitivně porotce Jan Révai a o zlepšení hovořila i jeho kolegyně Tatiana Drexler. Podle ní to byla rumba hodná profesionálů.
„Všechno skvělé. Ale mně v tom finále pořád něco chybí, přidaná hodnota,“ hodnotil druhé tango porotce Zdeněk Chlopčík, jemuž chyběl přesvědčivější výraz. Drexler s Balašem s ním ale nesouhlasili. I Chlopčík ale nakonec známkoval tanec číslem devět.
Dvojice následně ještě znovu předvedla emotivní scénický tanec s příběhem o Romeovi a Julii. Na závěr tančila volným stylem karnevalovou sambu, přičemž Piškula přidal brazilský bojový tanec capoeiru.
Jana Plodková a Michal Padevět zahájili večer cha-chou. Herečka si o den dříve zlomila zápěstí a tančila se sádrou na ruce. „Chyběla mi rychlost,“ podotkla Drexler, která jinak ocenila techniku tance u Plodkové.
Druhým tancem, tangem, ale pár dojem napravil. Porota jej ohodnotila samými desítkami.
Ve třetím vystoupení Plodková s Padevětem zatančili slowfox. Chlopčík o něm řekl, že takto se netančí ani na soutěžích. Drexler doplnila, že měla pocit, jakoby se dívala na nějaký světoznámý muzikál.
Závěrečný volný tanec byla kabaretní groteska.
Bývalý alpský lyžař Ondřej Bank s Evou Krejčířovou začali jivem. „To byl rytmický masakr, musím říct. Tak polovina byla mimo rytmus,“ komentoval výkon Radek Balaš, který zapochyboval i o tom, jestli to vůbec byl jive.
Druhé tango už působilo lépe. „Pořád to gradovalo, mně se to líbilo i přes technické nedostatky,“ chválil Chlopčík a později porota pochválila i scénický tanec. Volný styl na závěr byl svérázný. Bank s Krejčířovou tančil na hudbu z filmu Pulp Fiction a do první poloviny nastoupil v kombinéze a lyžích.
Jak tance bodovala porota |
---|
Jana Plodková a Michal Padevět |
cha-cha: 36, tango: 40, volný styl: 38 |
Zdeněk Piškula a Veronika Lálová |
rumba: 39, tango: 38, volný styl: 37 |
Ondřej Bank a Eva Krejčířová |
jive: 30, tango: 34, volný styl: 40 |