„Najednou přišla hrozná zodpovědnost, jak naplnit Jirkovu představu a vlastně jít trošku po její cestě, protože to není jednoduché přebrat po někom koncepci – nedá se změnit, musí se respektovat, ale vzhledem k tomu, že to byla moje paní profesorka, tak to byla pro mě i taková výzva a závazek tomu dostát se ctí,“ říká Katarína Hollá.

Kolik křídel bylo potřeba pro hlavního hrdinu, anděla Petronela? „V první pohádce byla křídla jenom v absolutně čistém prostředí, v nebi, ale ve druhé pohádce anděl přichází na Zemi a pořád je sám za sebe. Pro Petronela jsme museli mít čtvery křídla – kdyby se cokoliv s nimi stalo, kdyby upadl, spadl do louže, aby byla náhrada, protože s nimi hrál celý film. Musela se udělat jiná technologie proti těm prvním, která se úplně napevno vázala. Tato křídla jsou sundavací, když Ivan skončil jetí kamery, mohli jsme mu křídla dát dolů, protože při směnách, kdy se točí deset hodin, tak ta křídla nejsou tedy úplně lehká.“