Otázkou bylo, čemu se na ní bude umělkyně věnovat. Mohl to být již ukončený vztah s Justinem Bieberem, nedávný pobyt na odvykací jednotce, nový vztah s producentem, který si říká Zedd, anebo vážná choroba, jejíž existenci oznámila minulý měsíc. Podrobila se prý kvůli ní chemoterapii.

Gomezová se nakonec rozhodla proměnit veselé i těžké chvíle z osobního života na obsahově nepříliš vzrušivé, ale zato utěšené a obyčejnými příběhy naplněné texty, které jsou univerzální a mohou oslovit kohokoli, aniž by po něm chtěly znalost jejího života.

Vedle toho písničky charakterizují přirozené postupy dotýkající se stylově současného popu. Deska je podpořena elektronickými zvuky a základy, povšechně působí živě. Ne však živelně, tomu je její výraz vzdálený, což je škoda, neboť k mládí Gomezové by to pasovalo. Lze tedy říct, že její písně jsou obyčejné a v tom poutavé.

Obal nového alba Revival.

Obal nového alba Revival

FOTO: Universal Music

V jejím projevu jsou patrné vlivy Janet Jacksonové a Christiny Aguilery. Černá hudba, typická pro Jacksonovou, je cítit ze skladeb Hand To Myself, v níž se vedle popového postupu pne rʼnʼb nálada, a Rise, ve které dochází na gospelové zpívání. Popovější část alba pak dovoluje vzpomenout na úspěšné písně Aguilery, především chytlavá Same Old Love nebo téměř akustická Camouflage.

Současná interpretační tvář Seleny Gomezové by ale neměla být chápána jako ovlivněná dvěma výraznými jmény. Ve skutečnosti je to její výraz, ve kterém je klid i nářek, jenž jí dává možnost stát hrdě na vlastních nohou a tvrdit, že vlivy zůstaly pouhými vlivy.

Revival není deska, která posluchače uhrane a nepustí. Přináší ale v popovém ranku dobře odvedenou práci zpěvačky, která umí být nad věcí.

Celkové hodnocení: 65 %