Článek
Karel Gott: S pomocí přátel
Nové album Karla Gotta přináší písničky, které napsali čeští, slovenští a němečtí autoři zpěvákovi takříkajíc na tělo. Je mezi nimi pět, které Gott zařadí do svého koncertního programu na nastávajícím halovém koncertním turné.
Lady Gaga a Tony Bennett: Cheek To Cheek
Album obě hudební ikony natáčely v New Yorku a celý proces trval více než rok. Deska obsahuje nejen duety obou umělců, ale i několik písní, které Tony Bennett a Lady Gaga natočili každý zvlášť. V každém případě ale nabídne ty nejlepší kousky z jazzové historie tzv. Great American Songbook.
Ivan Král: Always
Skladatel, instrumentalista, zpěvák a producent Ivan Král vydává sólové studiové album po dvanácti letech (poslední Photoalbum vyšlo v roce 2002). Kolekci dvanácti písní zkomponoval sám (kromě výjimky, na níž spolupracoval s Donem Swinkerathem) a otextovala ji jeho životní partnerka a manažerka Cindy Hudson.
Pixie Lott: Pixie Lott
Třetí album britské zpěvačky s velmi zajímavým a silným hlasem. Jeho prostřednictvím si pohrává s popem, r’n’b a soulem. Vytvořila takto nesmírně zajímavé album s nadějnými písněmi a hlavně velice jiskřivou náladou.
Counting Crows: Somewhere Under Wonderland
Již třiadvacet let existují Counting Crows, kapela z Kalifornie. Její sedmé studiové album nabízí promyšlenou a dynamickou hudbu, kterou je možné označit jako alternativní rock. Písně vytvářejí sentimentální nálady, dovedou být i rafinovaně melodické, a svou silou do sebe posluchačovu pozornost vtahují.
Holden Caulfield: Hopetown
Debutové album pražské kapely Holden Caulfield, která existuje od roku 2009 a pohybuje se na hranici kytarového indie a synthpopu ovlivněného kapelami jako M83 či The 1975. Na svém kontě předtím měla dvě úspěšná EP z let 2010 a 2012.
Amálka K. Třebická: Za okny rychlíku
Na nové nahrávce skladatelky, textařky, hudebnice a zpěvačky Amálky K. Třebické nazvané Za okny rychlíku najdeme osobní výpověď formou čtrnácti autorských písní na pomezí šansonu, jazzu a avantgardy. Po albu pro děti Nešišlej! plném bláznivých a občas i morbidních textů s logopedickým podtextem se tak představuje v niternější rovině.