Hlavní obsah

ČT a TV Barrandov mají hlučné reklamy

Právo, jp

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání kontrolovala, jak televize dodržují před měsícem vydanou zákonnou úpravu omezující hlasitost vysílaných reklam, teleshoppingu a sponzorství. Analýza odhalila hned několik porušení zákona, a to u České televize a TV Barrandov.

Foto: Milan Malíček, Právo

Generální ředitel ČT Petr Dvořák

Článek

Rada obě televize na přestupek upozornila. Z analýzy dále vyplynulo, že diváci nesprávně interpretují zmíněný zákon o omezení hlasitosti obchodních sdělení. Veřejnost se podle Rady domnívá, že veškeré televizní vysílání by od 1. června mělo mít stejnou úroveň hlasitosti. To ale zákon neukládá.

Proto může u diváka přetrvávat pocit, že reklama je ve vysílání příliš hlasitá, a to zejména tehdy, kdy je vložena do pořadu, který je vysílán tišeji.

Reklama

Výběr článků

Načítám