Hlavní obsah

Stránky mají vysvětlit, jak se pečou televizní koláče

Právo, jp

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Webovou stránka pro diváky, kteří mají pochybnosti, jak televize přicházejí k číslům o divácké sledovanosti svých pořadů, spustila v úterý společnost Mediaresearch na adrese www.peoplemetry.cz.

Foto: ATO, TV Prima, Novinky

Různé televize neustále rozesílají své grafy sledovanosti. Málokdo jim věří.

Článek

Diváci se dozvědí, jak se – obrazně řečeno - pečou televizní koláče sledovanosti, což je pojem, který kdysi proslavil bývalý ředitel Novy Vladimír Železný ve svém pořadu Volejte řediteli. Na internetové stránce najdete například vysvětlení, co to jsou peoplemetry či jakou cestou data putují od domácností k televizím.

Na webu budou v omezeném rozsahu i data o sledovanosti. Společnost Mediaresearch měří již deset let diváckou sledovanost pro Asociaci televizních organizací. Ta sdružuje všechny naše hlavní televizní provozovatele. Webové stránky mají kromě osvěty prospět k čistotě českého televizního trhu.

Reklama

Výběr článků

Načítám