Článek
Teprve 23letá Sullivanová debutovala v roce 2008 s deskou Fearless a velmi dobře se umístila v amerických hitparádách, hlavně díky singlům Need You Bad a Bust Your Windows. Díky Fearless taky posbírala úctyhodných sedm nominací na Grammy, ale vzápětí přišla studená sprcha, když ani jednu z nominací neproměnila ve slavný gramofonek.
Sympatické na ní je, že nezapadá do škatulky uměle vytvořených mladých soulových kočiček, pouhých loutek v rukou producentů. Narozdíl do mnoha podobných umí skládat a na deskách se podílí producentsky. Na novince Love Me Back prý není ani jedna skladba, na níž by se autorsky nepodílela. Ke spolupráci si přibrala Missy Elliott, Salaama Remiho, Ne-Ya nebo Tobyho Gada.
Vkusný pop s perfektním zpěvem
Sullivanová se nestala hip-hoperkou jako většina příslušníků její generace a nenechala se strhnout ani módní vlnou electro popu. Z hip-hopu si vzala jen těžké computerové beaty, celkový zvuk je ovšem mixem různých vlivů z let sedmdesátých, osmdesátých i devadesátých a především poklonou hvězdám typu Mary J. Bligeové a Lauryn Hillové.
Sullivanová se nestala hip-hoperkou jako většina příslušníků její generace a nenechala se strhnout ani módní vlnou electro popu. Z hip-hopu si vzala jen těžké computerové beaty, celkový zvuk je ovšem mixem různých vlivů z let sedmdesátých, osmdesátých i devadesátých a především poklonou hvězdám typu Mary J. Bligeové a Lauryn Hillové.
Sullivanová se nestala hip-hoperkou jako většina příslušníků její generace a nenechala se strhnout ani módní vlnou electro popu. Z hip-hopu si vzala jen těžké computerové beaty, celkový zvuk je ovšem mixem různých vlivů z let sedmdesátých, osmdesátých i devadesátých a především poklonou hvězdám typu Mary J. Bligeové a Lauryn Hillové. Písničky jako Good Enough jasně svědčí o tom, že dokáže vytáhnout to lepší z osmdesátek, také Dont Make Me Wait asi mnohé pobaví jacksonovsko-princovskou rytmikou a kytarou. Velmi mladě znějící a současně skoro neznatelně nakřáplý hlas hned zaujme, krásně se prořezává skrz bujné aranže a backgroundové vokály.
Sullivanová se nestala hip-hoperkou jako většina příslušníků její generace a nenechala se strhnout ani módní vlnou electro popu. Z hip-hopu si vzala jen těžké computerové beaty, celkový zvuk je ovšem mixem různých vlivů z let sedmdesátých, osmdesátých i devadesátých a především poklonou hvězdám typu Mary J. Bligeové a Lauryn Hillové. Písničky jako Good Enough jasně svědčí o tom, že dokáže vytáhnout to lepší z osmdesátek, také Dont Make Me Wait asi mnohé pobaví jacksonovsko-princovskou rytmikou a kytarou. Velmi mladě znějící a současně skoro neznatelně nakřáplý hlas hned zaujme, krásně se prořezává skrz bujné aranže a backgroundové vokály.
Jazmine Sullivanová určitě není velká objevitelka, není experimentátorka, která by přinesla hudební revoluci, jde jí o vkusný pop s perfektním zpěvem a pokud možno s ne úplně stupidními melodiemi a ten se jí daří. Tu Grammy by si už zasloužila.