„Předpokládáme, že naše vysílání zasáhne přes 1 650 000 diváků v příjmu digitálního vysílání a 3 750 000 diváků přes satelit,“ sdělil výkonný ředitel televize Svatopluk Pražák.

Žádné seriály, zábava, jen inzerce

Kromě inzerce nehodlá televize vysílat nic dalšího. „Nebudeme plnoformátovou televizí s kopiemi již zaběhnutých pořadů a nebudeme nakupovat filmy a seriály. Chceme, aby si nás diváci oblíbili jako spolehlivé inzertní médium a věděli, že pokud shánějí nové auto, dovolenou nebo chtějí vyzkoušet novou restauraci, tak na našem programu vždy ve stejnou dobu dostanou přesně to, co chtějí. Vysílání InzertMax TV bude zaměřeno celkem na čtrnáct tématických okruhů, mezi nimiž nebude chybět sport, móda, elektronika nebo noční kluby. Ty ale budou vysílány jen v nočních hodinách,“ představil nové médium Pražák.

Kromě televizního vysílání chce InzertMax inzerentům poskytnout prostor na internetových stránkách www.inzertmaxtv.cz, které mají být spuštěny zároveň s vysíláním. Každý klient bude zdarma zařazen do on-line katalogu firem, kde si návštěvník internetu podrobněji prohlédne inzerované produkty nebo získá informace o inzerující firmě.

Údajně nejlevnější inzertní médium na trhu

„Abychom získali své místo na inzertním trhu, musíme být zajímaví nejen pro diváky, ale také pro naše inzerenty, kteří u nás mohou inzerovat své jedinečné výrobky a služby. Vysílání InzertMax TV bude ryze grafické, proto se staneme nejlevnějším reklamním médiem na trhu. Vzhledem k tomu, že nebudeme vysílat ze studia, můžeme nabídnout vysílací ceny měsíční kampaně nižší, než u tištěné inzerce, jako jsou třeba letáky.

Naší výhodou je, že budeme jediná čistě inzertní televize tohoto typu u nás a proto se nebudeme srovnávat s konkurencí, kterou mít nebudeme. Chceme k inzerci přilákat živnostníky, střední firmy a rozhodně by nás neměli podceňovat ani korporátní společnosti. Ukážeme klientům, že zlepšit si image v televizi nemusí být otázkou miliónů, ale postačí i výrazně skromnější investice,“ doplnil Pražák informace o službách nové televize.