Dvě padesátitisícové pokuty dostala také Česká televize. Informovala o tom předsedkyně RRTV Kateřina Kalistová.

Prima odvysílala zmíněnou reportáž 23. ledna 2007 ve večerním pořadu Top 10. Reportáž obsahovala záběry prezentující hazard s vlastním zdravím a životem, chuligánství a vědomé sebepoškozování, jako docela dobrý způsob, jak zahnat nudu.

Bylo v ní zdůrazněno, že takovou zábavou se dají vydělat nemalé peníze. Reportáž mohla podle RRTV působit inspirativním dojmem pro mladistvé diváky, čímž mohla ohrozit jejich fyzický, psychický i mravní vývoj.

ČT dostala obě pokuty za to, že opakovaně neoznačila reklamu na časopis Marie Claire. RRTV dále uložila pokutu ve výši 50 000 Kč plzeňskému rádiu Samson, jehož vysílání bylo podle rady neoprávněné.