Hlavní obsah

Vánoční knihy - Stephen King, Saul Bellow i Lauren Weisbergerová

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Ještě vám chybí něco malého pod stromeček. Kniha je vždy nejlepším dárkem. Zkuste se inspirovat v knižních tipech Novinek tohoto týdne.

Článek

Stephen King: Carrie

Děj prvního románu mistra horroru se odehrává mezi americkými teenagery. Hlavní hrdinka je nešťastná, neatraktivní dívka, pronásledovaná svými vrstevníky a tyranizovaná matkou, náboženskou fanatičkou. Carrie v sobě neočekávaně odhaluje paranormální schopnosti a malé, klidné městečko Chamberlain se stává jevištěm děsivých událostí...

Děj prvního románu mistra horroru se odehrává mezi americkými teenagery. Hlavní hrdinka je nešťastná, neatraktivní dívka, pronásledovaná svými vrstevníky a tyranizovaná matkou, náboženskou fanatičkou. Carrie v sobě neočekávaně odhaluje paranormální schopnosti a malé, klidné městečko Chamberlain se stává jevištěm děsivých událostí...

Beta, překladatel Ivan Němeček, 176 str., váz., 219 Kč

Saul Bellow: Sebrané povídky I

Kniha představuje úvodní svazek souhrnného povídkového díla Saula Bellowa, který za svou práci obdržel nejvyšší literární ocenění - Nobelovu i Pulitzerovu cenu. V jeho jedinečném povídkovém díle je nesporně obsažená významná část autorova celoživotního díla.

Kniha představuje úvodní svazek souhrnného povídkového díla Saula Bellowa, který za svou práci obdržel nejvyšší literární ocenění - Nobelovu i Pulitzerovu cenu. V jeho jedinečném povídkovém díle je nesporně obsažená významná část autorova celoživotního díla.

Kniha představuje úvodní svazek souhrnného povídkového díla Saula Bellowa, který za svou práci obdržel nejvyšší literární ocenění - Nobelovu i Pulitzerovu cenu. V jeho jedinečném povídkovém díle je nesporně obsažená významná část autorova celoživotního díla. Tyto obyčejné lidské příběhy nabízejí v širším kontextu odpovědi na věčné otázky současného člověka ztraceného ve spletitosti postmoderního světa. Bellowovo invenční vypravěčské umění, nesmírně bohaté myšlenkové zázemí, bravurní technika bez prázdných a zbytečných slov, brilantní úvahové pasáže, věrohodná znalost okolního světa, moudrý, chápavý nadhled a jasnozřivá psychologie postav - to vše nabízí vnímavému čtenáři neopakovatelný zážitek.

Kniha představuje úvodní svazek souhrnného povídkového díla Saula Bellowa, který za svou práci obdržel nejvyšší literární ocenění - Nobelovu i Pulitzerovu cenu. V jeho jedinečném povídkovém díle je nesporně obsažená významná část autorova celoživotního díla. Tyto obyčejné lidské příběhy nabízejí v širším kontextu odpovědi na věčné otázky současného člověka ztraceného ve spletitosti postmoderního světa. Bellowovo invenční vypravěčské umění, nesmírně bohaté myšlenkové zázemí, bravurní technika bez prázdných a zbytečných slov, brilantní úvahové pasáže, věrohodná znalost okolního světa, moudrý, chápavý nadhled a jasnozřivá psychologie postav - to vše nabízí vnímavému čtenáři neopakovatelný zážitek.

Volvox Globator , překlad Eva Kondrysová, Jiří Hrubý, Lenka Fárová, 324 str., váz., 299 Kč

Dan Simmons: Terror

Kniha Dana Simmonse, Terror, je ve všech smyslech toho slova „mrazivý" horor, vycházející z historických událostí. Simmons jako kulisu svého příběhu použil výpravu sira Franklina, která se roku 1845 vydala hledat tzv. „severozápadní cestu" a jejíž osud je dodnes zahalen tajemstvím a je předmětem mnoha odborných i laických spekulací.

Kniha Dana Simmonse, Terror, je ve všech smyslech toho slova „mrazivý" horor, vycházející z historických událostí. Simmons jako kulisu svého příběhu použil výpravu sira Franklina, která se roku 1845 vydala hledat tzv. „severozápadní cestu" a jejíž osud je dodnes zahalen tajemstvím a je předmětem mnoha odborných i laických spekulací.

Kniha Dana Simmonse, Terror, je ve všech smyslech toho slova „mrazivý" horor, vycházející z historických událostí. Simmons jako kulisu svého příběhu použil výpravu sira Franklina, která se roku 1845 vydala hledat tzv. „severozápadní cestu" a jejíž osud je dodnes zahalen tajemstvím a je předmětem mnoha odborných i laických spekulací. V pestrém kaleidoskopu, proloženém četnými retrospektivními pasážemi, sledujeme osudy námořníků, kteří uvázli v ledové arktické pasti, docházejí jim potraviny, sužují je kurděje i jiné choroby a pronásleduje je tajemný a nelítostný netvor. Výprava se postupně mění v zoufalý boj o přežití.

Kniha Dana Simmonse, Terror, je ve všech smyslech toho slova „mrazivý" horor, vycházející z historických událostí. Simmons jako kulisu svého příběhu použil výpravu sira Franklina, která se roku 1845 vydala hledat tzv. „severozápadní cestu" a jejíž osud je dodnes zahalen tajemstvím a je předmětem mnoha odborných i laických spekulací. V pestrém kaleidoskopu, proloženém četnými retrospektivními pasážemi, sledujeme osudy námořníků, kteří uvázli v ledové arktické pasti, docházejí jim potraviny, sužují je kurděje i jiné choroby a pronásleduje je tajemný a nelítostný netvor. Výprava se postupně mění v zoufalý boj o přežití.

BB art, překlad Pavel Medek, 648 str., váz., 390 Kč

Lauren Weisbergerová: Všechny důležité kontakty

Nablýskaný svět celebrit, sex…a možná taky lásku, to vše najdete v další knize autorky knižního a filmového bestselleru Ďábel nosí Pradu Lauren Weisbergerové.

Nablýskaný svět celebrit, sex…a možná taky lásku, to vše najdete v další knize autorky knižního a filmového bestselleru Ďábel nosí Pradu Lauren Weisbergerové.

Nablýskaný svět celebrit, sex…a možná taky lásku, to vše najdete v další knize autorky knižního a filmového bestselleru Ďábel nosí Pradu Lauren Weisbergerové.Betty Robinsonové je sedmadvacet, žije v New Yorku, pracuje jako „kancelářská krysa“ v bance, má alergického psa a ve volných chvílích hltá zamilované romány nebo se schází se svou nejlepší kámoškou Penelopou. Nuda. Dokud jí strýček nesežene práci v agentuře, která se zabývá organizací slavnostních příležitostí.

Nablýskaný svět celebrit, sex…a možná taky lásku, to vše najdete v další knize autorky knižního a filmového bestselleru Ďábel nosí Pradu Lauren Weisbergerové.Betty Robinsonové je sedmadvacet, žije v New Yorku, pracuje jako „kancelářská krysa“ v bance, má alergického psa a ve volných chvílích hltá zamilované romány nebo se schází se svou nejlepší kámoškou Penelopou. Nuda. Dokud jí strýček nesežene práci v agentuře, která se zabývá organizací slavnostních příležitostí.

Nablýskaný svět celebrit, sex…a možná taky lásku, to vše najdete v další knize autorky knižního a filmového bestselleru Ďábel nosí Pradu Lauren Weisbergerové.Betty Robinsonové je sedmadvacet, žije v New Yorku, pracuje jako „kancelářská krysa“ v bance, má alergického psa a ve volných chvílích hltá zamilované romány nebo se schází se svou nejlepší kámoškou Penelopou. Nuda. Dokud jí strýček nesežene práci v agentuře, která se zabývá organizací slavnostních příležitostí.Celebrity, o kterých si dřív jenom četla, jsou pro ni najednou denním chlebem a se známým lamačem dívčích srdcí, aristokratem Philipem Westonem, se ocitne dokonce v posteli…

Nablýskaný svět celebrit, sex…a možná taky lásku, to vše najdete v další knize autorky knižního a filmového bestselleru Ďábel nosí Pradu Lauren Weisbergerové.Betty Robinsonové je sedmadvacet, žije v New Yorku, pracuje jako „kancelářská krysa“ v bance, má alergického psa a ve volných chvílích hltá zamilované romány nebo se schází se svou nejlepší kámoškou Penelopou. Nuda. Dokud jí strýček nesežene práci v agentuře, která se zabývá organizací slavnostních příležitostí.Celebrity, o kterých si dřív jenom četla, jsou pro ni najednou denním chlebem a se známým lamačem dívčích srdcí, aristokratem Philipem Westonem, se ocitne dokonce v posteli…

Columbus, váz., 376 str., 299 Kč

Guy Walters: Berlínské hry

Na olympijských hrách v Berlíně v roce 1936 se sešli sportovci, politici, společenská smetánka, diplomaté, novináři, vojáci, spisovatelé a výtvarníci z celého světa. Scházeli se v srdci Německé říši na tribunách i noblesních večírcích, aniž si byli vědomi toho, že při svém příštím setkání budou mít v rukou kulomety.

Na olympijských hrách v Berlíně v roce 1936 se sešli sportovci, politici, společenská smetánka, diplomaté, novináři, vojáci, spisovatelé a výtvarníci z celého světa. Scházeli se v srdci Německé říši na tribunách i noblesních večírcích, aniž si byli vědomi toho, že při svém příštím setkání budou mít v rukou kulomety.

Na olympijských hrách v Berlíně v roce 1936 se sešli sportovci, politici, společenská smetánka, diplomaté, novináři, vojáci, spisovatelé a výtvarníci z celého světa. Scházeli se v srdci Německé říši na tribunách i noblesních večírcích, aniž si byli vědomi toho, že při svém příštím setkání budou mít v rukou kulomety.Walters poprvé odhaluje, že hry pošpinili nejen nacisté, ale sami olympijští činovníci, v neposlední řadě sám baron Pierre de Coubertin, zakladatel moderního olympijského hnutí, který dostal od nacistů značný finanční dar.

Na olympijských hrách v Berlíně v roce 1936 se sešli sportovci, politici, společenská smetánka, diplomaté, novináři, vojáci, spisovatelé a výtvarníci z celého světa. Scházeli se v srdci Německé říši na tribunách i noblesních večírcích, aniž si byli vědomi toho, že při svém příštím setkání budou mít v rukou kulomety.Walters poprvé odhaluje, že hry pošpinili nejen nacisté, ale sami olympijští činovníci, v neposlední řadě sám baron Pierre de Coubertin, zakladatel moderního olympijského hnutí, který dostal od nacistů značný finanční dar.

Na olympijských hrách v Berlíně v roce 1936 se sešli sportovci, politici, společenská smetánka, diplomaté, novináři, vojáci, spisovatelé a výtvarníci z celého světa. Scházeli se v srdci Německé říši na tribunách i noblesních večírcích, aniž si byli vědomi toho, že při svém příštím setkání budou mít v rukou kulomety.Walters poprvé odhaluje, že hry pošpinili nejen nacisté, ale sami olympijští činovníci, v neposlední řadě sám baron Pierre de Coubertin, zakladatel moderního olympijského hnutí, který dostal od nacistů značný finanční dar. Z úžasné scény samotných her rozvíjí Walters příběh na široké plátno a zasazuje tyto dva kritické týdny do širšího kontextu 30. let.

Na olympijských hrách v Berlíně v roce 1936 se sešli sportovci, politici, společenská smetánka, diplomaté, novináři, vojáci, spisovatelé a výtvarníci z celého světa. Scházeli se v srdci Německé říši na tribunách i noblesních večírcích, aniž si byli vědomi toho, že při svém příštím setkání budou mít v rukou kulomety.Walters poprvé odhaluje, že hry pošpinili nejen nacisté, ale sami olympijští činovníci, v neposlední řadě sám baron Pierre de Coubertin, zakladatel moderního olympijského hnutí, který dostal od nacistů značný finanční dar. Z úžasné scény samotných her rozvíjí Walters příběh na široké plátno a zasazuje tyto dva kritické týdny do širšího kontextu 30. let.

Na olympijských hrách v Berlíně v roce 1936 se sešli sportovci, politici, společenská smetánka, diplomaté, novináři, vojáci, spisovatelé a výtvarníci z celého světa. Scházeli se v srdci Německé říši na tribunách i noblesních večírcích, aniž si byli vědomi toho, že při svém příštím setkání budou mít v rukou kulomety.Walters poprvé odhaluje, že hry pošpinili nejen nacisté, ale sami olympijští činovníci, v neposlední řadě sám baron Pierre de Coubertin, zakladatel moderního olympijského hnutí, který dostal od nacistů značný finanční dar. Z úžasné scény samotných her rozvíjí Walters příběh na široké plátno a zasazuje tyto dva kritické týdny do širšího kontextu 30. let. BBart., překlad Jaroslav Hrbek, 400 str., váz., 299 Kč

Na olympijských hrách v Berlíně v roce 1936 se sešli sportovci, politici, společenská smetánka, diplomaté, novináři, vojáci, spisovatelé a výtvarníci z celého světa. Scházeli se v srdci Německé říši na tribunách i noblesních večírcích, aniž si byli vědomi toho, že při svém příštím setkání budou mít v rukou kulomety.Walters poprvé odhaluje, že hry pošpinili nejen nacisté, ale sami olympijští činovníci, v neposlední řadě sám baron Pierre de Coubertin, zakladatel moderního olympijského hnutí, který dostal od nacistů značný finanční dar. Z úžasné scény samotných her rozvíjí Walters příběh na široké plátno a zasazuje tyto dva kritické týdny do širšího kontextu 30. let. BBart., překlad Jaroslav Hrbek, 400 str., váz., 299 Kč

Reklama

Výběr článků

Načítám