"Program je koncipován tak, že reklamy nejsou rozděleny do tematických bloků, ale jsou prezentovány podle země původu. Uvidíme třeba reklamy z Rumunska, Belgie nebo pařížské spoty na tabákové výrobky od známých režisérů," řekla Právu za organizátory Petra Lamlová.

Na programu jsou díla z Ruska, Asie, Afriky nebo Itálie 60. let, a to nejen ty ceněné, ale také kuriózní, nepovedené nebo "hloubavé".

"Zařazeny jsou i reklamy filmařů jako Guye Ritchieho, Davida Lynche, Romana Polanského nebo Roberta Altmana. Ve spotech se objeví také Madonna nebo Clive Owen," dodává. Připraven je doprovodný program s koncertem, módní přehlídkou nebo brazilskou show.

Projekt, putující po desítkách zemí světa v obměněné podobě, založil Francouz Jean M. Boursicot, který vlastní největší archív reklamních filmů a spotů na celém světě čítající přes 700 tisíc reklam a každý rok jej doplňuje.