Článek
První hlášení o nehodě dostali záchranáři přitom až v půl osmé ráno, do té doby si havarovaného kamiónu pod úrovní dálnice nikdo z projíždějících řidičů ve tmě a husté mlze nevšiml.
„Když jsme přijeli na místo, motor kamiónu už byl studený a bláto na pneumatikách po jízdě na travnatém náspu už bylo oschlé. Řidič i spolujezdec zůstali zaklíněni v kabině, kterou jsme pomocí pneumatických polštářů roztáhli. Ven jsme vytáhli už jen ztuhlá těla, na kterých nebyla patrná žádná viditelná zranění,“ řekl Právu na místě velitel tachovské jednotky profesionálních hasičů Jaroslav Dvořák.
Pokud byla posádka při vědomí, musela umírat v bolestech. Podle zkušených záchranářů by oba muži měli v případě okamžité pomoci zřejmě šanci přežít.
Slovenský kamión převážející plechové autodíly řídil 49letý muž, se kterým cestoval jeho o osm let starší spolujezdec. Ten v okamžiku nárazu zřejmě spal na lůžku v horní části kabiny. Příčinou nehody byl pravděpodobně mikrospánek řidiče.