Podnikatelské know-how získali jednoduše, sami nejlépe rozumí tomu, co lidé s celiakií potřebují – kvalitní a dostupné výrobky bez lepku. A pekařství, cukrárně a jídelně se daří velmi dobře. Osmkrát navýšili tržby, mají patnáct zaměstnanců. „Roste síť našich prodejních partnerů, máme jich kolem osmdesáti, pokukujeme po Čechách i Slovensku. Rozjíždíme prodej čerstvých chlazených jídel v krabičkách přes automaty,“ představuje Jaroslav další plány.

Díky projektu ČSOB „Hledá se obchod“ zjistili, že o čerstvé bezlepkové potraviny je zájem nejen v jejich okolí. Ve větší provozovně v centru Nového Jičína našli novou příležitost pro rozvoj a navýšení výrobních kapacit k rozšíření odbytové sítě. „Lidé se stále více starají o to, co jedí. Sami na sobě zkoušíme, co je dobré. Chceme, aby se u nás každý normálně najedl za rozumnou cenu. I bezlepíci,“ doplňuje Martina.