Lidl vše na jednom místě

Společnost Lidl spustila nový reklamní spot s názvem Vše na jednom místě. „Naším cílem je ukázat, že v prodejnách Lidl najdou lidé vše co potřebují - kvalitní suroviny a zároveň inspiraci na vaření od profesionálních kuchařů. Přesně tyto parametry totiž dle našeho průzkumu oceňují zákazníci v našich prodejnách nejvíce,“ uvádí Jitka Vrbová, tisková mluvčí společnosti Lidl.

Reklamní spot má délku 30 vteřin a je koncipován jako reportáž z experimentu, kterým provází Marek Vašut. Skupinka lidí, která si myslí, že vaření je příliš složité, je pozvaná do místnosti, kde jsou k dispozici regály se surovinami, ale zároveň je zde i kuchyně. Dorazí i kuchaři Roman Paulus s Marcelem Ihnačákem, kteří účastníkům rozdají recepty, jež sami vymysleli a během vaření lidem pomáhají. „Přesně jako se to děje ve videonávodech na webu Kuchyně Lidlu, kde kuchaři zákazníkům radí, jak vařit krok za krokem, takže vaření zvládne každý,“ dodává Vrbová.

Vizuál reklamy bude využit v letácích a přímo na prodejnách.