Při záběru, jaký vaše firma má, je pro vás jistě velmi důležité mít dobře vyřešenou telekomunikaci. Jak a kdy začala vaše spolupráce s Vodafonem?

Tuším, že v roce 2011. U původního operátora se nám nelíbila řada podmínek. Proto jsme odmítli automaticky prodloužit smlouvu. Prostě jsme nebyli spokojeni a nechali jsme si zpracovat nabídky od více společností. Vodafone nabídl nejlepší podmínky a parametry služeb.

Jaké služby od Vodafonu přesně využíváte?

Využíváme kompletní OneNet řešení – pevné linky, mobilní i datové služby. Veškeré věci díky tomu můžeme řešit z jednoho místa, což šetří čas a musím říct, že i nervy.

Jak funguje péče o zákazníky a komunikace s Vodafonem?

Skvěle! Musím zmínit dvě věci. Pokud se vyskytne nějaký problém, můžeme očekávat od Vodafonu vstřícnost při jeho řešení. Často sami volají, když se něco děje na určité pobočce, takže se na problému začíná ihned pracovat. To je opravdu mimořádná péče.

Druhou věcí je, že se snaží poskytované služby vylepšovat, i přestože stále platí původní smlouva, takže by nemuseli. Takto nám nabídli třeba neomezené tarify. To je zkrátka věc, která na nás udělala velký dojem. Navíc jednáme pouze s jedním konzultantem, takže vzájemně víme o svých možnostech a dokážeme se snadno dohodnout.