Roman Paulus a Marcel Ihnačák vymýšlejí pro řetězec Lidl každý týden nový recept již od září 2013. Od té doby se oba šéfkuchaři podělili se zákazníky Lidlu o 124 receptů.

„Jsem moc rád, že recepty vyjdou v tištěné formě. Je to určitý milník v naší práci, která se stává něčím hmatatelným. Celkově to byl zábavný rok a to nejen díky zážitkům z natáčení. Naučil jsem se být více kreativní. Zatímco v běžné kuchařské praxi nejdříve vymyslíme recept a pak sháníme suroviny, tady je to naopak. Díky projektu společnosti Lidl mám možnost oslovit širší publikum a přispět k propagaci gastronomie u nás. Mám velkou radost z toho, že jsem mohl ve svých receptech ukázat i složitější postupy jako je konfitování nebo marinování,“ komentoval Roman Paulus, michelinský šéfkuchař hotelu Radisson Blu Alcron.

A jak spolupráci zhodnotil jeho sok Marcel Ihnačák? „Jsem velmi rád, že mohu novým receptem inspirovat každý týden nejen Slováky, ale i Čechy. A to je to, co mě na této spolupráci nejvíce naplňuje – kreativně vymýšlet nová jídla, která zvládnou i méně zdatní kuchaři. Těší mě, že součástí projektu je i tato nádherná kniha plná výborných receptů,“ uvedl Marcel Ihnačák.

Cílem projektu je přinést zákazníkům inspiraci na vaření zdravého a jednoduchého pokrmu a zároveň podpořit prodej a znalost produktů prodejen Lidl. Kuchaři vymýšlejí každý týden nový recept na zadaný produkt, který je v daný týden v prodejnách Lidl vždy za akční cenu.

Zbrusu nová kuchařská kniha obsahuje 104 receptů – 52 receptů od Romana Pauluse a 52 od Marcela Ihnačáka. Recepty jsou rozděleny do kategorií drůbež, maso, polévky, saláty, sýry, rýže a těstoviny, ryby.

Hlavním komunikačním kanálem zůstane i nadále webová stránka www.kuchynelidlu.cz, kde jsou kromě receptů i video recepty a praktické rady a triky. Stránku za dobu fungování navštívilo víc než 3,5 milionu návštěvníků.