Asijská kuchyně je v naší zemi stále oblíbenější a není divu. Díky cestování i rozšířené gastronomické nabídce se nebojíme experimentovat. „Asijskou kuchyni nelze jednoduše popsat, protože se jedná o mnoho kuchyní s rozsáhlými podoblastmi, které se od sebe dost odlišují,“ popisuje šéfkuchař Roman Paulus, který pro společnost Lidl spolu se svým sokem Marcelem Ihnačákem vymýšlí každý týden nový recept.

Hlavní charakteristikou asijské kuchyně podle Romana Pauluse zůstává pestrost. „V mnoha asijských oblastech je základem vegetariánský základ, hojně se využívají ryby, typickou přílohou je rýže. Důležité u asijské kuchyně je to, že se pokrm připravuje krátkou dobu (například v pánvi wok) v kombinaci s čerstvými surovinami,“ dodává Roman Paulus, který všem kuchařům doporučuje, aby při vaření asijského pokrmu nemíchali recepty z různých oblastí a především používali originální suroviny. V prodejnách Lidl šéfkuchař oceňuje různé druhy omáček nebo sezamový olej.

 „Asijský týden v prodejnách Lidl nabídne široký výběr tradičních asijských produktů pod značkou VITASIA, z které  si vybere každý. Milovníci sushi určitě ocení kompletní nabídku pro přípravu tohoto typického japonského pokrmu,“ popisuje Jitka Vrbová, tisková mluvčí společnosti Lidl.

Asijský týden potrvá ve všech prodejnách Lidl od 1. - 7.9. 2014.

Kompletní přehled aktuální nabídky nalezete na www.lidl.cz.