Hlavní obsah

Ombudsman AAA AUTO Milan Smutný: navzdory růstu prodejů klesá počet stížností

Novinky, AAA AUTO a.s.

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Ombudsman AAA AUTO Milan Smutný řeší zhruba pět až šest případů měsíčně. Celková kvalita služeb a prodávaných vozů se podle něj za poslední rok výrazně zlepšila, o čemž svědčí i významný růst prodejů AAA AUTO a zároveň klesající počet řešených stížností.

AAA AUTO a.s.

Článek

„Za posledních 12 měsíců to bylo méně než 0,2 % z celkového letošního plánovaného množství 55.000 prodaných vozů v AAA AUTO. Podstatná část klientů si již uvědomuje, že čím vyšší je počáteční investice do ojetého vozu, tím menší jsou následné nutné náklady na opravy. S vyšším počtem prodaných vozů v ,lepší kondici´ klesá počet reklamací a stížností,“ řekl Milan Smutný.

Někteří lidé podle něj stále nechápou zcela zásadní rozdíly mezi prodejem nového a ojetého automobilu, zejména co se týká reklamací. „Ojetý vůz je samozřejmě opotřebovaný, a proto ho lze koupit za nižší cenu než nový. Je ovšem nutno počítat s tím, že jsou na něm součásti, které podléhají běžnému opotřebení, za které nemůže být obchodník s ojetými vozy odpovědný, jako jsou komponenty brzdového systému (např. destičky a kotouče) nebo převodové prvky,“ dodal Smutný.

Ombudsmana AAA AUTO Milana Smutného je možno kontaktovat na webové stránce aaaauto.cz/ombudsman. Milan Smutný je bývalý novinář a dlouholetý mluvčí mladoboleslavské automobilky ŠKODA.

Výběr článků

Načítám