„Za posledních 12 měsíců to bylo méně než 0,2 % z celkového letošního plánovaného množství 55.000 prodaných vozů v AAA AUTO. Podstatná část klientů si již uvědomuje, že čím vyšší je počáteční investice do ojetého vozu, tím menší jsou následné nutné náklady na opravy. S vyšším počtem prodaných vozů v ,lepší kondici´ klesá počet reklamací a stížností,“ řekl Milan Smutný.

Někteří lidé podle něj stále nechápou zcela zásadní rozdíly mezi prodejem nového a ojetého automobilu, zejména co se týká reklamací. „Ojetý vůz je samozřejmě opotřebovaný, a proto ho lze koupit za nižší cenu než nový. Je ovšem nutno počítat s tím, že jsou na něm součásti, které podléhají běžnému opotřebení, za které nemůže být obchodník s ojetými vozy odpovědný, jako jsou komponenty brzdového systému (např. destičky a kotouče) nebo převodové prvky,“ dodal Smutný.

Ombudsmana AAA AUTO Milana Smutného je možno kontaktovat na webové stránce aaaauto.cz/ombudsman. Milan Smutný je bývalý novinář a dlouholetý mluvčí mladoboleslavské automobilky ŠKODA.