Hlavní obsah

AAA AUTO zvýšilo v roce 2011 prodeje díky lepší nabídce a vyšší spokojenosti zákazníků

Novinky, AAA AUTO a.s.

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

AAA AUTO, největší prodejce ojetých automobilů v České republice, ohlašuje mimořádně dobré hospodářské výsledky za rok 2011. Za úspěchem firmy je výrazně vyšší kvalita nabízených vozů.

AAA AUTO a.s.

Článek

“Soustředíme se na pečlivě vybraná auta po prvním či druhém majiteli s nízkým nájezdem kilometrů, servisní knížkou, výborným technickým stavem a s jasnou právní historií. Takováto auta jsou velice likvidní a týká se jich minimum reklamací,” říká Anthony Denny, generální ředitel AAA AUTO.

“Soustředíme se na pečlivě vybraná auta po prvním či druhém majiteli s nízkým nájezdem kilometrů, servisní knížkou, výborným technickým stavem a s jasnou právní historií. Takováto auta jsou velice likvidní a týká se jich minimum reklamací,” říká Anthony Denny, generální ředitel AAA AUTO.

“Soustředíme se na pečlivě vybraná auta po prvním či druhém majiteli s nízkým nájezdem kilometrů, servisní knížkou, výborným technickým stavem a s jasnou právní historií. Takováto auta jsou velice likvidní a týká se jich minimum reklamací,” říká Anthony Denny, generální ředitel AAA AUTO. Díky vyšší kvalitě nabízených aut a výbornému zákaznickému servisu, do kterého patří i centralizované call centrum, mohou zákazníci pocítit velký rozdíl mezi AAA AUTO a konkurencí, která pracuje s menšími objemy a méně proškolenými pracovníky.

“Soustředíme se na pečlivě vybraná auta po prvním či druhém majiteli s nízkým nájezdem kilometrů, servisní knížkou, výborným technickým stavem a s jasnou právní historií. Takováto auta jsou velice likvidní a týká se jich minimum reklamací,” říká Anthony Denny, generální ředitel AAA AUTO. Díky vyšší kvalitě nabízených aut a výbornému zákaznickému servisu, do kterého patří i centralizované call centrum, mohou zákazníci pocítit velký rozdíl mezi AAA AUTO a konkurencí, která pracuje s menšími objemy a méně proškolenými pracovníky.

“Za svůj výborný hospodářský výsledek musíme poděkovat hlavně našim zákazníkům, kteří se k nám stále častěji vrací. Během posledních 20 let jsme vykoupili a prodali více než milion aut a máme zákazníky, kteří přicházejí pro své druhé či třetí auto opět do AAA AUTO. Spokojenost našich klientů vzrostla z 96,3 % v roce 2010 na 98,9 % v roce 2011. Počet reklamací klesl na 1%  ze všech prodaných aut,” zdůraznil Anthony Denny.

Výběr článků

Načítám