“Soustředíme se na pečlivě vybraná auta po prvním či druhém majiteli s nízkým nájezdem kilometrů, servisní knížkou, výborným technickým stavem a s jasnou právní historií. Takováto auta jsou velice likvidní a týká se jich minimum reklamací,” říká Anthony Denny, generální ředitel AAA AUTO.

Díky vyšší kvalitě nabízených aut a výbornému zákaznickému servisu, do kterého patří i centralizované call centrum, mohou zákazníci pocítit velký rozdíl mezi AAA AUTO a konkurencí, která pracuje s menšími objemy a méně proškolenými pracovníky.

“Za svůj výborný hospodářský výsledek musíme poděkovat hlavně našim zákazníkům, kteří se k nám stále častěji vrací. Během posledních 20 let jsme vykoupili a prodali více než milion aut a máme zákazníky, kteří přicházejí pro své druhé či třetí auto opět do AAA AUTO. Spokojenost našich klientů vzrostla z 96,3 % v roce 2010 na 98,9 % v roce 2011. Počet reklamací klesl na 1%  ze všech prodaných aut,” zdůraznil Anthony Denny.