Hlavní obsah

Formulový expert Pavel Turek jezdil na mosteckém polygonu

Novinky, O. Hertl

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Formulový expert, odborník na Formuli 1, jediný Čech v Grand Prix přijel navštívit Centrum bezpečné jízdy – Polygon Most. Řeč není o nikom jiném než o největším odborníkovi v České republice na Formuli 1 Pavlu Turkovi.

Článek

K motorismu se dostal v roce 1993, kdy se objevoval na motokrosových závodech, později se stal odborným konzultantem brněnského Masarykova okruhu.

K motorismu se dostal v roce 1993, kdy se objevoval na motokrosových závodech, později se stal odborným konzultantem brněnského Masarykova okruhu. Díky znalosti několika světových jazyků začal pracovat pro výrobce cigaret WEST.

K motorismu se dostal v roce 1993, kdy se objevoval na motokrosových závodech, později se stal odborným konzultantem brněnského Masarykova okruhu. Díky znalosti několika světových jazyků začal pracovat pro výrobce cigaret WEST. Jako šéf sponzorského projektu WESTU se v roce 1996 dostal k týmu McLaren.

K motorismu se dostal v roce 1993, kdy se objevoval na motokrosových závodech, později se stal odborným konzultantem brněnského Masarykova okruhu. Díky znalosti několika světových jazyků začal pracovat pro výrobce cigaret WEST. Jako šéf sponzorského projektu WESTU se v roce 1996 dostal k týmu McLaren. Od roku 2003 měl podepsanou manažerskou smlouvu přímo s týmem F1 McLaren. 

K motorismu se dostal v roce 1993, kdy se objevoval na motokrosových závodech, později se stal odborným konzultantem brněnského Masarykova okruhu. Díky znalosti několika světových jazyků začal pracovat pro výrobce cigaret WEST. Jako šéf sponzorského projektu WESTU se v roce 1996 dostal k týmu McLaren. Od roku 2003 měl podepsanou manažerskou smlouvu přímo s týmem F1 McLaren.  V současnosti je výkonným ředitelem společnosti zabývající se přípravou reportáží a rozhovorů ze závodů Formule 1.

K motorismu se dostal v roce 1993, kdy se objevoval na motokrosových závodech, později se stal odborným konzultantem brněnského Masarykova okruhu. Díky znalosti několika světových jazyků začal pracovat pro výrobce cigaret WEST. Jako šéf sponzorského projektu WESTU se v roce 1996 dostal k týmu McLaren. Od roku 2003 měl podepsanou manažerskou smlouvu přímo s týmem F1 McLaren.  V současnosti je výkonným ředitelem společnosti zabývající se přípravou reportáží a rozhovorů ze závodů Formule 1.

K motorismu se dostal v roce 1993, kdy se objevoval na motokrosových závodech, později se stal odborným konzultantem brněnského Masarykova okruhu. Díky znalosti několika světových jazyků začal pracovat pro výrobce cigaret WEST. Jako šéf sponzorského projektu WESTU se v roce 1996 dostal k týmu McLaren. Od roku 2003 měl podepsanou manažerskou smlouvu přímo s týmem F1 McLaren.  V současnosti je výkonným ředitelem společnosti zabývající se přípravou reportáží a rozhovorů ze závodů Formule 1.Jak se Vám líbí areál mosteckého polygonu?

K motorismu se dostal v roce 1993, kdy se objevoval na motokrosových závodech, později se stal odborným konzultantem brněnského Masarykova okruhu. Díky znalosti několika světových jazyků začal pracovat pro výrobce cigaret WEST. Jako šéf sponzorského projektu WESTU se v roce 1996 dostal k týmu McLaren. Od roku 2003 měl podepsanou manažerskou smlouvu přímo s týmem F1 McLaren.  V současnosti je výkonným ředitelem společnosti zabývající se přípravou reportáží a rozhovorů ze závodů Formule 1.Jak se Vám líbí areál mosteckého polygonu? Je to komplexní projekt a se vším, co nabízí, podle mne v Česku ideálně zacelil díru na trhu. Proto mne vůbec nepřekvapuje, že je tak komerčně úspěšný.

K motorismu se dostal v roce 1993, kdy se objevoval na motokrosových závodech, později se stal odborným konzultantem brněnského Masarykova okruhu. Díky znalosti několika světových jazyků začal pracovat pro výrobce cigaret WEST. Jako šéf sponzorského projektu WESTU se v roce 1996 dostal k týmu McLaren. Od roku 2003 měl podepsanou manažerskou smlouvu přímo s týmem F1 McLaren.  V současnosti je výkonným ředitelem společnosti zabývající se přípravou reportáží a rozhovorů ze závodů Formule 1.Jak se Vám líbí areál mosteckého polygonu? Je to komplexní projekt a se vším, co nabízí, podle mne v Česku ideálně zacelil díru na trhu. Proto mne vůbec nepřekvapuje, že je tak komerčně úspěšný.

K motorismu se dostal v roce 1993, kdy se objevoval na motokrosových závodech, později se stal odborným konzultantem brněnského Masarykova okruhu. Díky znalosti několika světových jazyků začal pracovat pro výrobce cigaret WEST. Jako šéf sponzorského projektu WESTU se v roce 1996 dostal k týmu McLaren. Od roku 2003 měl podepsanou manažerskou smlouvu přímo s týmem F1 McLaren.  V současnosti je výkonným ředitelem společnosti zabývající se přípravou reportáží a rozhovorů ze závodů Formule 1.Jak se Vám líbí areál mosteckého polygonu? Je to komplexní projekt a se vším, co nabízí, podle mne v Česku ideálně zacelil díru na trhu. Proto mne vůbec nepřekvapuje, že je tak komerčně úspěšný.Měl jste možnost v rámci svých cest při Formuli 1 navštívit podobné centrum v Evropě či celém světě?

K motorismu se dostal v roce 1993, kdy se objevoval na motokrosových závodech, později se stal odborným konzultantem brněnského Masarykova okruhu. Díky znalosti několika světových jazyků začal pracovat pro výrobce cigaret WEST. Jako šéf sponzorského projektu WESTU se v roce 1996 dostal k týmu McLaren. Od roku 2003 měl podepsanou manažerskou smlouvu přímo s týmem F1 McLaren.  V současnosti je výkonným ředitelem společnosti zabývající se přípravou reportáží a rozhovorů ze závodů Formule 1.Jak se Vám líbí areál mosteckého polygonu? Je to komplexní projekt a se vším, co nabízí, podle mne v Česku ideálně zacelil díru na trhu. Proto mne vůbec nepřekvapuje, že je tak komerčně úspěšný.Měl jste možnost v rámci svých cest při Formuli 1 navštívit podobné centrum v Evropě či celém světě? Měl a ne jednou. Při akcích s mladými a talentovanými piloty jsme třeba využívali služeb společnosti Test & Training s pobočkami po celé Evropě. V jejím čele totiž stojí rodina Alexe Wurze, bývalého pilota formule 1.

K motorismu se dostal v roce 1993, kdy se objevoval na motokrosových závodech, později se stal odborným konzultantem brněnského Masarykova okruhu. Díky znalosti několika světových jazyků začal pracovat pro výrobce cigaret WEST. Jako šéf sponzorského projektu WESTU se v roce 1996 dostal k týmu McLaren. Od roku 2003 měl podepsanou manažerskou smlouvu přímo s týmem F1 McLaren.  V současnosti je výkonným ředitelem společnosti zabývající se přípravou reportáží a rozhovorů ze závodů Formule 1.Jak se Vám líbí areál mosteckého polygonu? Je to komplexní projekt a se vším, co nabízí, podle mne v Česku ideálně zacelil díru na trhu. Proto mne vůbec nepřekvapuje, že je tak komerčně úspěšný.Měl jste možnost v rámci svých cest při Formuli 1 navštívit podobné centrum v Evropě či celém světě? Měl a ne jednou. Při akcích s mladými a talentovanými piloty jsme třeba využívali služeb společnosti Test & Training s pobočkami po celé Evropě. V jejím čele totiž stojí rodina Alexe Wurze, bývalého pilota formule 1.

K motorismu se dostal v roce 1993, kdy se objevoval na motokrosových závodech, později se stal odborným konzultantem brněnského Masarykova okruhu. Díky znalosti několika světových jazyků začal pracovat pro výrobce cigaret WEST. Jako šéf sponzorského projektu WESTU se v roce 1996 dostal k týmu McLaren. Od roku 2003 měl podepsanou manažerskou smlouvu přímo s týmem F1 McLaren.  V současnosti je výkonným ředitelem společnosti zabývající se přípravou reportáží a rozhovorů ze závodů Formule 1.Jak se Vám líbí areál mosteckého polygonu? Je to komplexní projekt a se vším, co nabízí, podle mne v Česku ideálně zacelil díru na trhu. Proto mne vůbec nepřekvapuje, že je tak komerčně úspěšný.Měl jste možnost v rámci svých cest při Formuli 1 navštívit podobné centrum v Evropě či celém světě? Měl a ne jednou. Při akcích s mladými a talentovanými piloty jsme třeba využívali služeb společnosti Test & Training s pobočkami po celé Evropě. V jejím čele totiž stojí rodina Alexe Wurze, bývalého pilota formule 1.Naplnil kurz Vaše očekávání nebo naopak je něco co byste změnil?

K motorismu se dostal v roce 1993, kdy se objevoval na motokrosových závodech, později se stal odborným konzultantem brněnského Masarykova okruhu. Díky znalosti několika světových jazyků začal pracovat pro výrobce cigaret WEST. Jako šéf sponzorského projektu WESTU se v roce 1996 dostal k týmu McLaren. Od roku 2003 měl podepsanou manažerskou smlouvu přímo s týmem F1 McLaren.  V současnosti je výkonným ředitelem společnosti zabývající se přípravou reportáží a rozhovorů ze závodů Formule 1.Jak se Vám líbí areál mosteckého polygonu? Je to komplexní projekt a se vším, co nabízí, podle mne v Česku ideálně zacelil díru na trhu. Proto mne vůbec nepřekvapuje, že je tak komerčně úspěšný.Měl jste možnost v rámci svých cest při Formuli 1 navštívit podobné centrum v Evropě či celém světě? Měl a ne jednou. Při akcích s mladými a talentovanými piloty jsme třeba využívali služeb společnosti Test & Training s pobočkami po celé Evropě. V jejím čele totiž stojí rodina Alexe Wurze, bývalého pilota formule 1.Naplnil kurz Vaše očekávání nebo naopak je něco co byste změnil? Hraniční a krizové situace, to je něco co by si měl zkusit každý řidič bez ohledu na to, jaké o sobě má mínění. A teď před začátek zimy to platí dvojnásob.

K motorismu se dostal v roce 1993, kdy se objevoval na motokrosových závodech, později se stal odborným konzultantem brněnského Masarykova okruhu. Díky znalosti několika světových jazyků začal pracovat pro výrobce cigaret WEST. Jako šéf sponzorského projektu WESTU se v roce 1996 dostal k týmu McLaren. Od roku 2003 měl podepsanou manažerskou smlouvu přímo s týmem F1 McLaren.  V současnosti je výkonným ředitelem společnosti zabývající se přípravou reportáží a rozhovorů ze závodů Formule 1.Jak se Vám líbí areál mosteckého polygonu? Je to komplexní projekt a se vším, co nabízí, podle mne v Česku ideálně zacelil díru na trhu. Proto mne vůbec nepřekvapuje, že je tak komerčně úspěšný.Měl jste možnost v rámci svých cest při Formuli 1 navštívit podobné centrum v Evropě či celém světě? Měl a ne jednou. Při akcích s mladými a talentovanými piloty jsme třeba využívali služeb společnosti Test & Training s pobočkami po celé Evropě. V jejím čele totiž stojí rodina Alexe Wurze, bývalého pilota formule 1.Naplnil kurz Vaše očekávání nebo naopak je něco co byste změnil? Hraniční a krizové situace, to je něco co by si měl zkusit každý řidič bez ohledu na to, jaké o sobě má mínění. A teď před začátek zimy to platí dvojnásob.

K motorismu se dostal v roce 1993, kdy se objevoval na motokrosových závodech, později se stal odborným konzultantem brněnského Masarykova okruhu. Díky znalosti několika světových jazyků začal pracovat pro výrobce cigaret WEST. Jako šéf sponzorského projektu WESTU se v roce 1996 dostal k týmu McLaren. Od roku 2003 měl podepsanou manažerskou smlouvu přímo s týmem F1 McLaren.  V současnosti je výkonným ředitelem společnosti zabývající se přípravou reportáží a rozhovorů ze závodů Formule 1.Jak se Vám líbí areál mosteckého polygonu? Je to komplexní projekt a se vším, co nabízí, podle mne v Česku ideálně zacelil díru na trhu. Proto mne vůbec nepřekvapuje, že je tak komerčně úspěšný.Měl jste možnost v rámci svých cest při Formuli 1 navštívit podobné centrum v Evropě či celém světě? Měl a ne jednou. Při akcích s mladými a talentovanými piloty jsme třeba využívali služeb společnosti Test & Training s pobočkami po celé Evropě. V jejím čele totiž stojí rodina Alexe Wurze, bývalého pilota formule 1.Naplnil kurz Vaše očekávání nebo naopak je něco co byste změnil? Hraniční a krizové situace, to je něco co by si měl zkusit každý řidič bez ohledu na to, jaké o sobě má mínění. A teď před začátek zimy to platí dvojnásob. Mají piloti Formule 1 také k dispozici podobné kurzy třeba v rámci tréninku?

K motorismu se dostal v roce 1993, kdy se objevoval na motokrosových závodech, později se stal odborným konzultantem brněnského Masarykova okruhu. Díky znalosti několika světových jazyků začal pracovat pro výrobce cigaret WEST. Jako šéf sponzorského projektu WESTU se v roce 1996 dostal k týmu McLaren. Od roku 2003 měl podepsanou manažerskou smlouvu přímo s týmem F1 McLaren.  V současnosti je výkonným ředitelem společnosti zabývající se přípravou reportáží a rozhovorů ze závodů Formule 1.Jak se Vám líbí areál mosteckého polygonu? Je to komplexní projekt a se vším, co nabízí, podle mne v Česku ideálně zacelil díru na trhu. Proto mne vůbec nepřekvapuje, že je tak komerčně úspěšný.Měl jste možnost v rámci svých cest při Formuli 1 navštívit podobné centrum v Evropě či celém světě? Měl a ne jednou. Při akcích s mladými a talentovanými piloty jsme třeba využívali služeb společnosti Test & Training s pobočkami po celé Evropě. V jejím čele totiž stojí rodina Alexe Wurze, bývalého pilota formule 1.Naplnil kurz Vaše očekávání nebo naopak je něco co byste změnil? Hraniční a krizové situace, to je něco co by si měl zkusit každý řidič bez ohledu na to, jaké o sobě má mínění. A teď před začátek zimy to platí dvojnásob. Mají piloti Formule 1 také k dispozici podobné kurzy třeba v rámci tréninku? Klasický trénink na nich neprobíhá, ale většina pilotů se přesto na podobných polygonech svezla. Automobilky, které stojí za týmy F1, na nich totiž rády pořádají akce pro novináře.

K motorismu se dostal v roce 1993, kdy se objevoval na motokrosových závodech, později se stal odborným konzultantem brněnského Masarykova okruhu. Díky znalosti několika světových jazyků začal pracovat pro výrobce cigaret WEST. Jako šéf sponzorského projektu WESTU se v roce 1996 dostal k týmu McLaren. Od roku 2003 měl podepsanou manažerskou smlouvu přímo s týmem F1 McLaren.  V současnosti je výkonným ředitelem společnosti zabývající se přípravou reportáží a rozhovorů ze závodů Formule 1.Jak se Vám líbí areál mosteckého polygonu? Je to komplexní projekt a se vším, co nabízí, podle mne v Česku ideálně zacelil díru na trhu. Proto mne vůbec nepřekvapuje, že je tak komerčně úspěšný.Měl jste možnost v rámci svých cest při Formuli 1 navštívit podobné centrum v Evropě či celém světě? Měl a ne jednou. Při akcích s mladými a talentovanými piloty jsme třeba využívali služeb společnosti Test & Training s pobočkami po celé Evropě. V jejím čele totiž stojí rodina Alexe Wurze, bývalého pilota formule 1.Naplnil kurz Vaše očekávání nebo naopak je něco co byste změnil? Hraniční a krizové situace, to je něco co by si měl zkusit každý řidič bez ohledu na to, jaké o sobě má mínění. A teď před začátek zimy to platí dvojnásob. Mají piloti Formule 1 také k dispozici podobné kurzy třeba v rámci tréninku? Klasický trénink na nich neprobíhá, ale většina pilotů se přesto na podobných polygonech svezla. Automobilky, které stojí za týmy F1, na nich totiž rády pořádají akce pro novináře.

K motorismu se dostal v roce 1993, kdy se objevoval na motokrosových závodech, později se stal odborným konzultantem brněnského Masarykova okruhu. Díky znalosti několika světových jazyků začal pracovat pro výrobce cigaret WEST. Jako šéf sponzorského projektu WESTU se v roce 1996 dostal k týmu McLaren. Od roku 2003 měl podepsanou manažerskou smlouvu přímo s týmem F1 McLaren.  V současnosti je výkonným ředitelem společnosti zabývající se přípravou reportáží a rozhovorů ze závodů Formule 1.Jak se Vám líbí areál mosteckého polygonu? Je to komplexní projekt a se vším, co nabízí, podle mne v Česku ideálně zacelil díru na trhu. Proto mne vůbec nepřekvapuje, že je tak komerčně úspěšný.Měl jste možnost v rámci svých cest při Formuli 1 navštívit podobné centrum v Evropě či celém světě? Měl a ne jednou. Při akcích s mladými a talentovanými piloty jsme třeba využívali služeb společnosti Test & Training s pobočkami po celé Evropě. V jejím čele totiž stojí rodina Alexe Wurze, bývalého pilota formule 1.Naplnil kurz Vaše očekávání nebo naopak je něco co byste změnil? Hraniční a krizové situace, to je něco co by si měl zkusit každý řidič bez ohledu na to, jaké o sobě má mínění. A teď před začátek zimy to platí dvojnásob. Mají piloti Formule 1 také k dispozici podobné kurzy třeba v rámci tréninku? Klasický trénink na nich neprobíhá, ale většina pilotů se přesto na podobných polygonech svezla. Automobilky, které stojí za týmy F1, na nich totiž rády pořádají akce pro novináře.Doporučil byste kurz bezpečné jízdy i ostatním řidičům?

K motorismu se dostal v roce 1993, kdy se objevoval na motokrosových závodech, později se stal odborným konzultantem brněnského Masarykova okruhu. Díky znalosti několika světových jazyků začal pracovat pro výrobce cigaret WEST. Jako šéf sponzorského projektu WESTU se v roce 1996 dostal k týmu McLaren. Od roku 2003 měl podepsanou manažerskou smlouvu přímo s týmem F1 McLaren.  V současnosti je výkonným ředitelem společnosti zabývající se přípravou reportáží a rozhovorů ze závodů Formule 1.Jak se Vám líbí areál mosteckého polygonu? Je to komplexní projekt a se vším, co nabízí, podle mne v Česku ideálně zacelil díru na trhu. Proto mne vůbec nepřekvapuje, že je tak komerčně úspěšný.Měl jste možnost v rámci svých cest při Formuli 1 navštívit podobné centrum v Evropě či celém světě? Měl a ne jednou. Při akcích s mladými a talentovanými piloty jsme třeba využívali služeb společnosti Test & Training s pobočkami po celé Evropě. V jejím čele totiž stojí rodina Alexe Wurze, bývalého pilota formule 1.Naplnil kurz Vaše očekávání nebo naopak je něco co byste změnil? Hraniční a krizové situace, to je něco co by si měl zkusit každý řidič bez ohledu na to, jaké o sobě má mínění. A teď před začátek zimy to platí dvojnásob. Mají piloti Formule 1 také k dispozici podobné kurzy třeba v rámci tréninku? Klasický trénink na nich neprobíhá, ale většina pilotů se přesto na podobných polygonech svezla. Automobilky, které stojí za týmy F1, na nich totiž rády pořádají akce pro novináře.Doporučil byste kurz bezpečné jízdy i ostatním řidičům? Jak už jsem říkal, je to skvělá příležitost, jak si nanečisto vyzkoušet to, co vás na silnici může nemile překvapit.  Ten investovaný čas a peníze se vám tak ve vteřině mohou vrátit.

K motorismu se dostal v roce 1993, kdy se objevoval na motokrosových závodech, později se stal odborným konzultantem brněnského Masarykova okruhu. Díky znalosti několika světových jazyků začal pracovat pro výrobce cigaret WEST. Jako šéf sponzorského projektu WESTU se v roce 1996 dostal k týmu McLaren. Od roku 2003 měl podepsanou manažerskou smlouvu přímo s týmem F1 McLaren.  V současnosti je výkonným ředitelem společnosti zabývající se přípravou reportáží a rozhovorů ze závodů Formule 1.Jak se Vám líbí areál mosteckého polygonu? Je to komplexní projekt a se vším, co nabízí, podle mne v Česku ideálně zacelil díru na trhu. Proto mne vůbec nepřekvapuje, že je tak komerčně úspěšný.Měl jste možnost v rámci svých cest při Formuli 1 navštívit podobné centrum v Evropě či celém světě? Měl a ne jednou. Při akcích s mladými a talentovanými piloty jsme třeba využívali služeb společnosti Test & Training s pobočkami po celé Evropě. V jejím čele totiž stojí rodina Alexe Wurze, bývalého pilota formule 1.Naplnil kurz Vaše očekávání nebo naopak je něco co byste změnil? Hraniční a krizové situace, to je něco co by si měl zkusit každý řidič bez ohledu na to, jaké o sobě má mínění. A teď před začátek zimy to platí dvojnásob. Mají piloti Formule 1 také k dispozici podobné kurzy třeba v rámci tréninku? Klasický trénink na nich neprobíhá, ale většina pilotů se přesto na podobných polygonech svezla. Automobilky, které stojí za týmy F1, na nich totiž rády pořádají akce pro novináře.Doporučil byste kurz bezpečné jízdy i ostatním řidičům? Jak už jsem říkal, je to skvělá příležitost, jak si nanečisto vyzkoušet to, co vás na silnici může nemile překvapit.  Ten investovaný čas a peníze se vám tak ve vteřině mohou vrátit.

Chcete také navštívit mostecký polygon a absolvovat kurz bezpečné jízdy nebo jen udělat radost někomu ze svých blízkých? Pak určitě neváhejte a navštivte internetové stránky www.polygon-most.cz, kde máte možnost se do kurzu bezpečné jízdy zaregistrovat nebo sobě či svým blízkým zakoupit dárkový poukaz na kurz bezpečné jízdy ke kterému zdarma dostanete vstupenku do Paddocku na dva závodní víkendy.

Výběr článků

Načítám