Mobilní telefon je naším celodenním průvodcem. Máme jej stále při sobě. Trávíme s ním více času než s rodinou, známými nebo kolegy v práci. Je přirozeným prostředkem komunikace s našimi blízkými. Mobilní telefon má navíc téměř každý, což o přístupu k internetu zdaleka neplatí. Sečteno a podtrženo: Mobilní telefon je mimo jiné výborný prostředek pro přesně cílenou reklamu.

Toho si je vědoma i tuzemská jednička mezi mobilními operátory. T-Mobile nyní nabízí možnost inzerce v mobilních telefonech. A je si tak jistý účinkem, že ve srovnání s internetovými kampaněmi garantuje desetinásobnou efektivitu. Pokud ne, rozešle na prvních 20 000 kontaktů reklamu v SMS nebo MMS zdarma!

Je to jednoduché a účinné

Reklama zaslaná na mobilní telefon prostřednictvím SMS nebo MMS zprávy může být navíc plně interaktivní, oslovený zákazník má možnost reagovat ještě různoroději než na internetu. Velmi jednoduše například zavolá zpět, odpoví pomocí SMS, vstoupí na mobilní internetové stránky. Také si může produkt rovnou objednat, nebo dokonce koupit s využitím platby přes telefonní účet či kredit.

Seno nechte koňům

Klasické reklamní kanály oslovují obvykle příliš širokou skupinu obyvatel. I při dobrém zacílení se potenciální zákazníci v tomto množství často ztrácejí jako příslovečné jehly v kupce sena. Reklamní kampaň šířenou prostřednictvím SMS či MMS zpráv ale lze na cílové skupiny v porovnání s klasickými médii nasměrovat mnohem přesněji. Mladým dámám doručit reklamu na parfém, nabídku cyklistického vybavení zase zaslat spíše mužům. Díky této možnosti navíc nemají příjemci pocit, že je reklama obtěžuje, naopak ji vnímají jako užitečné informace.

Jestliže se tedy v dnešní ekonomické situaci neustále hovoří o nutnosti zvýšit efektivitu reklamy, odpověď je jasná: mobilní marketing u T-Mobile! www.t-mobile.cz