Hlavní obsah

TNT Post zavádí novou službu TNT Post on-line!

Novinky, TNT Post

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

TNT Post nabízí svým zákazníkům možnost sledování průběhu a aktuálního stavu jejich zakázky „v přímém přenosu“. Pro tento účel byl vytvořen systém sledování zakázek TNT Post on-line.

Článek

TNT Post nabízí svým zákazníkům možnost sledování průběhu a aktuálního stavu jejich zakázky „v přímém přenosu“. Pro tento účel byl vytvořen systém sledování zakázek TNT Post on-line .

TNT Post nabízí svým zákazníkům možnost sledování průběhu a aktuálního stavu jejich zakázky „v přímém přenosu“. Pro tento účel byl vytvořen systém sledování zakázek TNT Post on-line .

TNT Post on-line umožňuje sledovat aktuální průběh neadresné zakázky od chvíle přijetí objednávky do času její fakturace.

V průběhu zpracování zakázky je zákazníkovi podávána aktuální informace o stavu roznosu letáků. Po přijetí letáku do centrálního skladu se do systému ukládá také náhled letáku. Současně jsou zákazníkovi poskytovány i důležité informace a upozornění formou aktuálních poznámek.

V průběhu zpracování zakázky je zákazníkovi podávána aktuální informace o stavu roznosu letáků. Po přijetí letáku do centrálního skladu se do systému ukládá také náhled letáku. Současně jsou zákazníkovi poskytovány i důležité informace a upozornění formou aktuálních poznámek.

V průběhu zpracování zakázky je zákazníkovi podávána aktuální informace o stavu roznosu letáků. Po přijetí letáku do centrálního skladu se do systému ukládá také náhled letáku. Současně jsou zákazníkovi poskytovány i důležité informace a upozornění formou aktuálních poznámek. Po ukončení distribuce může zákazník získat i informace o klientských kontrolách a případně zadávat reklamace a sledovat jejich vyřízení.

Data zákazníků jsou chráněna přístupovým uživatelským jménem a heslem a je uchovávána jejich historie. Více informací na www.tntpost.cz.

Výběr článků

Načítám