Hlavní obsah

Žena čekala na infolince zcela marně dvacet hodin

Celkem dvacet hodin čekala zákaznice britské telekomunikační společnosti BT Group na telefonické informační lince, než ji automat přepojí na operátora. Po téměř celém dni stráveném u telefonu přestala mít trpělivost a zavěsila. Firma problém vysvětlila instalací nového systému, který velké množství zákazníků přepojil chybně na slepou linku bez operátora.

Žena čekala na infolince zcela marně dvacet hodin

"Věřím, že bych tam klidně strávila ještě další den," řekla jednapadesátiletá Hannah Kingová britskému deníku The Times.

"První telefonát trval nepřetržitě osm hodin, kdy jsem pořád dokola poslouchala stejnou melodii. Pak jsem to vzdala a zavolala další den, po dalších osmi hodinách jsem se ale zase ničeho nedočkala. Třetí den už jsem u toho vydržela jen čtyři hodiny, a pak jsem s telefonem práskla. Dohromady jsem na infolince strávila téměř celý den a nic jsem nevyřídila," postěžovala si zákaznice telekomunikací médiím.

"Byla to neuvěřitelná bezmoc. Vysílilo mě to natolik, že jsem se rozbrečela," dodala žena zničená dvaceti hodinami zbytečně promrhanými telefonováním.

"Zákazníkům se velmi omlouváme a pracujeme na odstranění závady," uvedla BT Group v prohlášení pro tisk.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Výběr článků