Hosté restaurace v Manchesteru si ve středu večer rozkošnicky vychutnávali pomalými doušky lahodné víno. Když však servírka odnášela prázdnou lahev, pohlédla na etiketu a zděsila se.

Manažerka jiné pobočky restaurace Hawksmooor, která se nabídla, že vypomůže servírce, totiž ve spěchu zaměnila lahve. Místo Chateau Pichon Longueville Contesse de Lalande ročník 2001 totiž hostům přinesla láhev Chateau le Pin Pomerol. Víno ze stejného roku, avšak několikanásobně vyšší kvality i ceny.

Nadšení hosté neměli vůbec ponětí, co vlastně pijí. Zatímco ostatní personál restaurace uklidňoval zničenou manažerku, objednali si druhou láhev. Personál jim bohužel musel sdělit, že to nebude možné.

Restaurace vzala drahý přehmat s nadhledem

Nutno dodat, že vedení restaurace se k celému případu postavilo čelem a s pověstným britským humorem. O záměně informovalo na twitterovém účtu restaurace. „Zaměstnankyni, která se spletla, hlavu vzhůru! Taková chyba se může stát, stejně tě máme rádi,“ vzkázalo vedení restaurace.

„Vypadají dost podobně, co?“ rýplo si ještě vedení, když na Twitter umístilo fotografii obou zmíněných lahví. Na vysvětlenou pak vedení vysvětlilo, že v ten večer panoval v restauraci shon a ve vinném sklepě byla dost tma.

Zakladatel a majitel restaurací Hawksmoor Will Beckett prohlásil, že manažerka je jinak skvělá zaměstnankyně a nemá cenu ji kritizovat za jednu chybu. „Ale budu si z ní utahovat, až z toho přestane být tak zničená,“ dodal Beckett.

Pobavení uživatelé okamžitě chtěli vědět, kdy bude mít zmíněná zaměstnankyně zase službu, aby si mohli udělat rezervaci, a někteří ocenili přístup restaurace, která místo vyhazovu či pokuty zaměstnankyni podpořila. Koneckonců těžko říct, zda by si za 4240 liber (124 452 korun) mohla dovolit reklamu s podobným dosahem a účinkem.