Společnost Alibaba svůj komerčně úspěšný slevový svátek nazvaný Singles Day zavedla v roce 2009 a od té doby se rozrostl tak, že je mnohem větší než Black Friday a Cyber ​​Monday dohromady, což jsou obdobné nákupní akce v USA i dalších zemích.

Nejmenovaný muž sdílel svou zkušenost na aplikaci WeChat a později i na čínské sociální síti Weibo. Příspěvek si vysloužil přes 22 tisíc komentářů a 18 tisíc lajků.

„Včera ráno, když jsem byl opilý, kliknul jsem na (e-shop) Taobao a začal nakupovat,“ napsal muž. „Celou dobu jsem si myslel, že jsem si koupil jen dvě sady oblečení. Pak jsem se podíval, jestli mi obchod už zboží poslal... přišel jsem na to, že jsem koupil taky prase a páva,“ napsal muž.

Později zjistil, že v dalším e-shopu, JD.com, si objednal také obřího mloka. „Mimořádně rozkošné thajské mini prase“ ho přišlo na 278 jüanů (920 Kč), páv modrý na 390 a tříkilový mlok na 288 jüanů.